wymiana drazka kierowniczego lewego

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

wymiana drazka kierowniczego lewego

Postprzez falla_x » 28 kwi 2009, o 19:51

witam poniewaz puka mie kierownica przy delkikatnych skretach lewo prawo zarowno na zapalonym jak i zagaszonym aucie stwierdzilme po ogledzinach i macaniu ukladu kierowniczego ze mam do wymiany lewy drazek kierowniczy, jak dotykam reka tam pod oslonka czuc jak puka ten przegub kulowy drazka i teraz mam pytania :

1) jak wybije jzu kocowke drazka i ja odkrece odslonei ta gume przy maglownicy zostanie ta kocowke odkrecic jakiego klucza do tego sie uzywa ? latwo sie odkreca ten drazek ? czy wystarczy zdiac kolo czy przydal by sie do tego kanal? czy bedac w kanale nie bedize przeszkadzal w odkreceniu lewego drazka wahacz ? dobre jest podejscie ?

2) po wkreceniu nowego drazka czy ystarczy obliczyc ile obrotow wykrecilem kocowke drazka i tyle samo wkrecic na nowy czy jednak i tak trzeba baedzie ta zbierznosc ustawic ?

3) czy ta kulke przegub kulowy drazka przed wkreceniem trzeba jeszcze jakos posmarowac smarem ? czy jest on juz wystarczajaco przesmarowany

$) najwazniejsze jakiej firmy wybrac sa optimale po 47zl febi po 85zl trw i lemfordy po 140zl wiec sporo jak za drazek :/ co proponujecie

odrazu dziekuje za pomoc

[ Dodano: 2009-04-28, 20:41 ]
i ze tak ejszcze zapytam co moze byc powodem bicia kierownicy w predziale 110km/h najbardziej orzy wiekszej i mneijszej predkosci jak by lzej ale czuc wtedy taki dziwne mrowienie na kierownicy czy to moze byc wybity ten drazek ? opony wszystko sprawdzane zaieszenie sworznei amoki , ktos kidy powiedzal ze moze koczy si eprzegub wewnetrzny ? dodam ze jak wzuce na luz to jak by ustawalo to drganie ale moze to tylko mi sie tak wydaje :/
golf sprzedany nowe auto B5 http://www.golf3.pl/topics2/-special-gt-by-falla_x-vt16255.htm
----------------------------------------

Obrazek
Avatar użytkownika
falla_x
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 23:38
Lokalizacja: Łowicz

wymiana drazka kierowniczego lewego

 

Postprzez Jacol » 30 kwi 2009, o 23:17

Jesli chodzi o czesc to ponizej Febi lepiej nie schodzic. Bywa, ze jak wezmiesz do reki kagera czy tam 4maxa i loemfordera to tak naprawde masz dwa rozne drazki w rece.

Zbieznosc bedziesz musial ustawic koniecznie po grzebaniu w przedniej zawieszce. Zadne patenty typu krecenie i zapamietywanie ile razy bylo nie przejda. Raz, ze "nie bo nie", dwa, ze nowy drazek jest inny od starego. Odksztalcenie materialu. Na oko nie zobaczysz, a kilka stopni roznicy w ustawieniu i auto juz inaczej jedzie.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez Groch367 » 26 maja 2009, o 14:35

kolego zaznacz sobie w ktorym miejscu jest stary, nagrzej stara koncowke palnikiem bez problemu odkrecisz i zakrec nowy do miejca zaznaczenia

dla pewnosci lepiej jest zawsze ustawic zbieżność
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron