witam poniewaz puka mie kierownica przy delkikatnych skretach lewo prawo zarowno na zapalonym jak i zagaszonym aucie stwierdzilme po ogledzinach i macaniu ukladu kierowniczego ze mam do wymiany lewy drazek kierowniczy, jak dotykam reka tam pod oslonka czuc jak puka ten przegub kulowy drazka i teraz mam pytania :
1) jak wybije jzu kocowke drazka i ja odkrece odslonei ta gume przy maglownicy zostanie ta kocowke odkrecic jakiego klucza do tego sie uzywa ? latwo sie odkreca ten drazek ? czy wystarczy zdiac kolo czy przydal by sie do tego kanal? czy bedac w kanale nie bedize przeszkadzal w odkreceniu lewego drazka wahacz ? dobre jest podejscie ?
2) po wkreceniu nowego drazka czy ystarczy obliczyc ile obrotow wykrecilem kocowke drazka i tyle samo wkrecic na nowy czy jednak i tak trzeba baedzie ta zbierznosc ustawic ?
3) czy ta kulke przegub kulowy drazka przed wkreceniem trzeba jeszcze jakos posmarowac smarem ? czy jest on juz wystarczajaco przesmarowany
$) najwazniejsze jakiej firmy wybrac sa optimale po 47zl febi po 85zl trw i lemfordy po 140zl wiec sporo jak za drazek co proponujecie
odrazu dziekuje za pomoc
[ Dodano: 2009-04-28, 20:41 ]
i ze tak ejszcze zapytam co moze byc powodem bicia kierownicy w predziale 110km/h najbardziej orzy wiekszej i mneijszej predkosci jak by lzej ale czuc wtedy taki dziwne mrowienie na kierownicy czy to moze byc wybity ten drazek ? opony wszystko sprawdzane zaieszenie sworznei amoki , ktos kidy powiedzal ze moze koczy si eprzegub wewnetrzny ? dodam ze jak wzuce na luz to jak by ustawalo to drganie ale moze to tylko mi sie tak wydaje