wymiana końcówki drązka kierowniczego,

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

wymiana końcówki drązka kierowniczego,

Postprzez raf.sie » 4 cze 2009, o 09:48

wymienilem koncowke drazka kierowniczego pojechalem ustawil mi zbieznosc pokazywal na kompie ze jest ustawione na 0 prawie tam 0,02 chyba bylo odchylu na kole jednym i drugim ale to tak moze byc mowil do 0,05. mialem kierownice lekko skrecona w prawo jak jechalem prosto. mowi ustawi ze bedzie rowno, mowie ok. zaplacilem wyjezdzam i lipa jak dla mnie. kierownica jest teraz lekko w lewo skrecona przy jezdzie wprost i dodatkowo sciaga mnie w prawo dosc mocno. co panowie o tym powiecie?? jechac na reklamacje czy moze to wina czego innego??
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

wymiana końcówki drązka kierowniczego,

 

Postprzez Jacol » 4 cze 2009, o 15:42

Sprawdz wymien obie koncowki drazka, sprawdz cale drazki - oba. Wina rowniez moze lezec po stronie opon.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez Golfik1986 » 29 cze 2009, o 17:01

jedz do diagnostyka na poprawe ale nim to zrobisz jedz na wywazarke kol zobacz czy nie masz opny zwichrowanej albo felgi wywaz kola. druga opcja tesh jest tak jak jace caly drazek jak jeden bedzie krzywy bedzie znosilo. ale to chyba diagnosta by ci powiedzial przed wymiana ze masz tesh drazki zmienic coo?? a jak bylo przed wymiana tesh znosilo??
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pablomed » 30 cze 2009, o 09:11

Może być taka sytuacja że wcześniej źle była ustawiona geometria (złe kąty) i teraz masz opony nierówno zdarte. W tej sytuacji mimo że geometria jest ok może ściągać. Trzeba komuś zawierzyć. Może jedź do kogo innego niech jeszcze raz ustawi, a jeśli dalej będzie ścigać to dopiero po zmianie opon na dobre problem ustąpi. A samą kierownicę jeśli jest meleńko skręcona to można ja przestawić po prostu.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez opolanin » 12 lip 2009, o 01:59

raf.sie, przemień przednie koła , nawet jeśli masz kierunkowe oponki i zobacz jak się jedzie , czy dalej ściąga, jeśli masz kierunkowe oponki to po próbnej jezdzie daj koła tak jak powinny być, jeśli się poprawi albo będzie ściągać w drugą stronę to najprawdopodobniej oponki i fela
opolanin
 

Postprzez Jonko » 27 lip 2009, o 23:40

Witam ja mam taki sam problem Robilem dzis geometriie kół Odebralem samochodzik i tu lipa. Dalej ściąga. Fakt oponki byly ściete już troche Lecz Zamienilem przednie z lewej na prawa i dalej ściąga na Prawą strone wiec juz sam nie wiem czyja to jest wina.;/
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości