Wymiana przegubu i problem ze wspomaganiem

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Wymiana przegubu i problem ze wspomaganiem

Postprzez bolcio » 7 sty 2011, o 09:50

Witam,
Proszę Was o opinie dot. wymiany przegubu.
Wymieniałem ostatnio przegub zewnętrzny i moje pytanie "czy po takiej operacji trzeba ustawić zbieżność?"
Druga sprawa to po tej wymianie kierownica ciężko chodzi - jakby brak wspomagania i nie wiem czy to jest związane z wymianą przegubu czy zbieg okoliczności i co inneo się posypało.
Dodam jeszcze że auto trochę ściąga w lewo a przegub był wymieniany po prawej stronie.
Zanim pojadę do mechanika proszę o Wasze sugestie i informacje co można sprawdzić samemu, żeby się nie dać oszukać.

Dzięki.
bolcio
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 kwi 2007, o 08:59
Lokalizacja: Polska

Wymiana przegubu i problem ze wspomaganiem

 

Postprzez pawelek03576 » 7 sty 2011, o 13:42

co do pierwszego pytania zależy co odkręcałeś w zawieszeniu
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez bolcio » 7 sty 2011, o 14:42

Nie wiem co było odkręcane.
Zaprowadziłem auto do mechanika, został wymieniony przegub.
Nie widziałem co robił mechanik.
bolcio
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 kwi 2007, o 08:59
Lokalizacja: Polska

Postprzez pawelek03576 » 8 sty 2011, o 10:12

to jedź do tego mechanika i niech wyjaśnia sprawe
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez bolcio » 8 sty 2011, o 15:03

Przegub był naprawiany podczas światecznego wypadu, wiec raczej nie bede jechal kilkaset km do mechanika :)

Dodam tylko, że dzisiaj wymieniłem olej w układzie wspomagania.
Wcześniej był na min.
Po wymianie nie wiele się poprawiło. Jest troszkę lepiej ale to jeszcze nie to.
bolcio
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 kwi 2007, o 08:59
Lokalizacja: Polska

Postprzez pawelek03576 » 8 sty 2011, o 16:34

no więc zostaje Ci ustawienie zbieżności i może nawet geometrii (kąta pochylenia)
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez bolcio » 11 sty 2011, o 17:13

OK.
Tylko słysze od mechaników ze geometria nie ma żadnego związku z działaniem wspomagania.
Jak to jest naprawde? :)
bolcio
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 kwi 2007, o 08:59
Lokalizacja: Polska

Postprzez pawelek03576 » 11 sty 2011, o 18:54

słuchaj nie wiadomo co ten mechanik Ci tam odwalił, na forum niestety nikt na odległość nie powie "zepsute jest to czy tamto" jedź do jakiegoś mechanika (tylko porządnego) i powiedz jaka jest sprawa niech popatrzy może coś jest uwalone
tyle w temacie pozdro
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez SotoM » 14 sty 2011, o 00:10

byc moze gosc rozpioł sworzen na wahaczu a nie na zwrotnicy-na wahaczy ustawia sie min.odchyłke w pochyleniu koła.min tez potrafi sciagac
co odwalił ze wspomaganiem...??
moze podmienił cos jesli na długo miał auto-widział ze gosc nie od niego z miasta...sa różni ch...człony na tym swiecie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości