zakończenie drążka kierowniczego

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

zakończenie drążka kierowniczego

Postprzez raf.sie » 28 wrz 2009, o 07:16

wyraźnie slychac stuki miedzy maglownica a drazkiem kierowniczym z lewej strony. napewno nie jest to koncowka drazka przy kole. tylko z drugiej strony. i pyutanie co to jest?? na łączeniu drazka z maglownica sa jakies czesci co sie wymienia?? czy co to moze byc??
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

zakończenie drążka kierowniczego

 

Postprzez pablomed » 28 wrz 2009, o 10:28

Drazek sie wymienia, wykręca się całość z maglownicy (raczej warsztat bo ciężko). Przy koncu p[rzy maglownicy jest przegub kulowy ktory stuka. Końcówka moze zostac jesli nie stara, ale raczej całość zmień.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez raf.sie » 30 wrz 2009, o 09:24

To się wykręca go normalnie jak śrube??czy jak? Nie ma żadnych zabezpieczeń czy coś takiego?
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez prezesik » 30 wrz 2009, o 21:07

raf.sie napisał(a):To się wykręca go normalnie jak śrube??czy jak? Nie ma żadnych zabezpieczeń czy coś takiego?
jak chcesz wymienić cały drążek kierowniczy to zdejmujesz końcówkę droążka ze zwrotnicy, a potem odsłaniasz taką gumę, osłonę, pod nią masz obudowę zewnętrzną, w której jest kulka, a na zewnątrz masz miejsce do złapania kluczem (zaznaczone na zdjęciu).
Przy kolumnie kierowniczej będziesz miał nakrętkę kontrującą. Łapiesz jednym kluczem za zaznaczony przeze mnie element, a drugim za nakrętkę kontrującą i luzujesz nakrętkę, potem cały drążek wykręcasz.

ps. musisz posiadać klucze dość duże (chyba 24-28) o grubości nie przekraczającej 5-6 mm, aby nie mieć problemów z odkręceniem.

Obrazek

Powodzenia.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez raf.sie » 11 paź 2009, o 11:21

Wymieniłem cały drażek.końcówka drażka dobra.nadal sutka!przy energicznych ruchach kierownicą słychać wyraźne stuki tutaj przy maglownicy a nawet w niej od strony kierowcy.co to może być??
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości