Zbieznosc problem

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Zbieznosc problem

Postprzez torens » 7 gru 2009, o 14:26

Mam pytanie spotkał sie już ktoś z czymś takim.
Auto ściąga na lewa stronę .

Sprawdzone i wymienione :

- wahacze (nowe)
- Opony ( nowe i sprawdzone )
- Amortyzatory ( sprawdzone)
- Rama sprawdzenie czy auto jest proste a nie po wypadku
- Wszelkiego rodzaju gumy i końcówki

Ustawienie zbieżności w 4 rożnych punktach naprawy pokazuje ze jest ok a mimo to auto ściąga na lewa stronę.

Mam juz dość i brak pomysłów co to i dlaczego.
Wsadziłem tyle kasy ze mógł bym kupić spokojnie inne auto ale mój golfik mimo swoich lat nigdy mnie nie zawiódł wiec i ja nie che jego zawieść.
torens
 

Zbieznosc problem

 

Postprzez GITgostek » 7 gru 2009, o 14:49

a wymieniałeś sworzeń wahacza? może to być przyczyną

[ Dodano: 2009-12-07, 13:51 ]
albo kąt pochylenia kół czy coś takiego może krzywo stoją
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez Repsol » 7 gru 2009, o 14:53

torens, posprawdzaj dokładnie zacisk hamulca na tej stronie na którą Cię ściąga. Możesz mieć zapieczone prowadnice w zacisku albo zapowietrzony układ. Efektem tego może być to, że klocki Ci trzymają i przez to Cię może ściągać.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez torens » 7 gru 2009, o 17:06

Wahacz komplet wymieniony lewy i prawy , hamulce i układ sprawdzony tez myślałem o tym , zmieniałem tez kola przód i tyl , sprawdzałem czy auto nie jest krzywe i wszystko OK
torens
 

Postprzez Matiuas » 7 gru 2009, o 18:45

torens, napisałeś że robiłeś zbieżność, a geometrię ustawiłeś ?
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Pascal » 8 gru 2009, o 10:31

Zamień koła z przodu na tył a z tyłu na przód.Taka drobnostka a uwierz mi pomaga ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez SotoM » 8 gru 2009, o 22:55

a jakie masz cisnienia w kołach....??chyba ze przed ustawieniem geo sprawdzali...
a sprawdzony był dokładnie układ kierowniczy...?? koncówki, drążki ierownicze, czy nie ma luzu na przekładni kierowniczej...
zrób test amortyzatorów. wystarczy ze jeden bedzie lipny i auto jedzie w bok.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron