zbieżność vs geometria (po wymianie amorków)

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Postprzez przemo » 30 lis 2008, o 16:41

rafall89 gora koła ci sie chowa bo masz zrobiony kat na -30 badz na -40 stopni ja jak załozyłem do siebie sportowe sprezyny to kat zrobiłem sobie na -40 tak musi byc podaje ci parametry tak jak do mojego samochodu pochylenie koła to jest -0stopni30minut plus minus 20 minut to czyli mozesz miec w tym wypadku kat pochylenia 10 lub 50 a u ciebie widze ze masz disla to masz katy do 95roku -0stopni30minut + - 20minut a po 95roku masz-0stopni36minut+-20 minut i to wszystko co do katow ;-)
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

 

Postprzez Eero » 9 lis 2009, o 14:10

Ja za wymianę sworznia i ustawienie całej geometrii zapłaciłem 180 zł.
Eero
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 21:20
Lokalizacja: Północ

Postprzez Golfik1986 » 10 lis 2009, o 23:16

ludzie skad wy bierzecie te ceny ja za zbieznosc place 4 dyszki a cala geometrie wolal 8 dyszek
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości