przez snowfox » 7 paź 2013, o 13:09
chce wydac by móc dalej bezpiecznie jeździć. Tyle mi zaśpiewał mechanik 600 magiel regenerowana 200 wymiana, ustawianie zbiezności i inne w cenie.
problem jest tego rodzaju, wiem ze auto jeździ lekkie stukanie złychac co moze znaimonowac własnie magiel do roboty. Natomiast te stuki to nie sa ciagłe tylko momentami je słuchać.
Już sie dowiedziałem ze nie jest to sprawa na cito ale musze sie pospieszyć z robota koło tego tematu. I teraz mam dylemat:
musze auto mieć od czwartku do dyspozycji przez kolejne 2tyg i non stop w trasie
Katowice-Kraków-Katowice-Jaworzno....-Zakopane-Jaworzno-Sosnowiec. Powiedzcie mi czy nie szalejąc po autostradach moge jeździć czy za wielkie ryzyko. Za 2 tyg tak czy inaczej oddam do roboty magiel.
[ Dodano: 2013-10-07, 13:32 ]
i kolejna sprawa , na necie jest cała masa maglownic tylko proszę mi podpowiedzieć jak mam sprawdzić jaką ja mam zamontowaną. czy jest to gdzieś zapisane, czy koniecznie aby sie tego dowiedzieć muszę ją zdemontować
[ Dodano: 2013-11-15, 09:32 ]
3 mechaników ogladało magiel i jest jakiś końcowy efekt. Okazuje sie ze na pierwszy plan i konieczność wychodzi wymiana przewodów do magla bo są już w złym stanie i mogą szczelić. Cały magiel jest zaolejony i nie wiadomo do końca czy to przez przewody bo moze już ciekną czy sam magiel. Mechanik jeździł i stwierdził ze znaczacych luzów i stukanie nie wyczówa, by stwierdzić jednoznacznie że przekładnia jest do roboty/regeneracji. Na sma poczatke zrobić musze przewody i tu pojawia sie problem.
Gdzie mozna dostac przewody na magla w dobrym stanie, bo w serwisie beda kosztować pare stówek, na allegro nie ma.