Zepsuta maglownica - jaką kupić ?

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Zepsuta maglownica - jaką kupić ?

Postprzez Deeuss » 11 cze 2013, o 18:08

Siema.
Wczoraj doznałem usterki maglownicy.
Cennik mechanika : remont 700 (powiedzial, ze na 600 zejdzie)
montaż nowej - 200 zł.
Co radzicie, kupić używaną/nową czy remontować obecną ?

W razie czego to gdzie ich szukać, bo nie mogłem znaleźć w necie pod swój silnik (2.0 GTI 8V 115km, 1995r) ?
Deeuss
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22 maja 2013, o 01:38
Lokalizacja: lubuskie

Zepsuta maglownica - jaką kupić ?

 

Postprzez Autoteliczna » 12 cze 2013, o 14:00

Ja wymieniłam na używaną wyjętą z 1.8. A też mam 2.0.
Avatar użytkownika
Autoteliczna
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18 mar 2013, o 10:28
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pablomed » 13 cze 2013, o 10:00

używkę znajdziesz dość łatwo - ryzyko jest umiarkowane bo maglownice sporo wytrzymują.
Remontu maglownicy zwykły mechanik nie wykona , może tylko zakupić sam regenerowaną lub odać Twoją do regeneracji - jakieś 4 stówki mniej wiecej. Maglownice nie zależą od silnika tylko że sa dwa rdzoje różniące się obecnmością ly\ub brakiem karbowań na obudowie , trzeba ta samą
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Deeuss » 13 cze 2013, o 11:12

dzieki, za podpowiedzi, juz zamowiłem u jednego z uzytkownkow forum za 8 dyszek. końcówki drążów trzeba dokupić, i 200zł za montaz + zbieznosc ponad 100, tanio nie jest :)
Deeuss
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22 maja 2013, o 01:38
Lokalizacja: lubuskie

Postprzez simi-s1 » 14 cze 2013, o 12:41

ale CI za to pojeździ długo 80zł dobra cena za maglownice :)
simi-s1
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27 gru 2012, o 14:20
Lokalizacja: KatoVWice

Postprzez orbit1995 » 28 wrz 2013, o 03:18

Odkopuje, padła mi maglownica w moim Golfie 1.6 AFT 97r. Jaka maglownica będzie pasować od innego golfa ? Bo takiej samej nie znajdę, a nowej nie chce kupować. Pozdrawiam
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez pablomed » 29 wrz 2013, o 23:10

z każdego Golfa byle tak samo wyglądała jej rura, były gładkie i karbowane kupuj z mk3 taką samą jak masz.,
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez snowfox » 7 paź 2013, o 10:49

mi tez magiel siada :-( 800zł musze wywalić
snowfox
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 09:28
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez pablomed » 7 paź 2013, o 13:04

nie musisz, chcesz, ani regenerowana ani używana tyle nie kosztuje, a jeśli to nówka to jest to niby nówka, czyli regnerowana fabrycznie albo jakas podórba więc nie wydawaj tyle bo się nie opłaca.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez snowfox » 7 paź 2013, o 13:09

chce wydac by móc dalej bezpiecznie jeździć. Tyle mi zaśpiewał mechanik 600 magiel regenerowana 200 wymiana, ustawianie zbiezności i inne w cenie.

problem jest tego rodzaju, wiem ze auto jeździ lekkie stukanie złychac co moze znaimonowac własnie magiel do roboty. Natomiast te stuki to nie sa ciagłe tylko momentami je słuchać.
Już sie dowiedziałem ze nie jest to sprawa na cito ale musze sie pospieszyć z robota koło tego tematu. I teraz mam dylemat:
musze auto mieć od czwartku do dyspozycji przez kolejne 2tyg i non stop w trasie
Katowice-Kraków-Katowice-Jaworzno....-Zakopane-Jaworzno-Sosnowiec. Powiedzcie mi czy nie szalejąc po autostradach moge jeździć czy za wielkie ryzyko. Za 2 tyg tak czy inaczej oddam do roboty magiel.

[ Dodano: 2013-10-07, 13:32 ]
i kolejna sprawa , na necie jest cała masa maglownic tylko proszę mi podpowiedzieć jak mam sprawdzić jaką ja mam zamontowaną. czy jest to gdzieś zapisane, czy koniecznie aby sie tego dowiedzieć muszę ją zdemontować

[ Dodano: 2013-11-15, 09:32 ]
3 mechaników ogladało magiel i jest jakiś końcowy efekt. Okazuje sie ze na pierwszy plan i konieczność wychodzi wymiana przewodów do magla bo są już w złym stanie i mogą szczelić. Cały magiel jest zaolejony i nie wiadomo do końca czy to przez przewody bo moze już ciekną czy sam magiel. Mechanik jeździł i stwierdził ze znaczacych luzów i stukanie nie wyczówa, by stwierdzić jednoznacznie że przekładnia jest do roboty/regeneracji. Na sma poczatke zrobić musze przewody i tu pojawia sie problem.
Gdzie mozna dostac przewody na magla w dobrym stanie, bo w serwisie beda kosztować pare stówek, na allegro nie ma.
snowfox
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 09:28
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Julka18GT » 5 gru 2013, o 21:59

Silnik 1.8 Gt ze wspomaganiem. Jaka maglownica będzie pasowała?
Jula w golfie
Julka18GT
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19 sie 2013, o 14:21
Lokalizacja: Zielonka

Postprzez KAMNILEK » 6 gru 2013, o 23:50

W 1,8 jest na 90% karbowana. Mam taka. Zapraszam na pw
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 5 gości