zgrzyt przy skręcaniu

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

zgrzyt przy skręcaniu

Postprzez hali » 11 sie 2008, o 16:24

np. gdy parkuję podczas skręcania kierownicą słychać dziwne dzwięki ... auto ze wspomaganiem... podejrzewam że to pasek lub jakiś płyn ale nie jestem pewien
Avatar użytkownika
hali
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 15:32
Lokalizacja: Chełmek k.Auschwitz

zgrzyt przy skręcaniu

 

Postprzez piotr0488 » 11 sie 2008, o 16:34

jesli jest to stukanie (jak by udezal 2 mlostaki lekko o siebie) to przeglub, jesli piszczcy to pasek od wspomagania
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KristoF » 11 sie 2008, o 18:36

albo łozysko na McPhersonie
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez SotoM » 12 sie 2008, o 00:27

to zalezy o jaki dzwiek ci chodzi czy stuki w zawieszeniu czy o jakis hałaś układu kierowniczego.bo moze zaciera sie pompa wspomagania. dziwiek nastepuje przy kreceniu kierownica w miejscu lub przy toczeniu sie auta?? mozna zacząć od wymiany płynu wspomagania czego na warsztacie i tak ci pożądnie nie zrobia bo im sie nie bedzie chciało. bo należy zlkac cały płyn z układu nawet odkrecic przewód hydrauliczny przy przekładni kierowniczej i zniej wyciagnąć ten olej potem zalewa sie nowym płynem odpala sie silnik aby wspomaganie pracowało i nowym płynem sie czyści układ, potem po jakims czasie znowu sie to zlewa i zalewasz juz na stałe siwrzy płyn.jeśli to nie pomoze to moze kucac zawór w pompie wspomagania
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez yabolik » 12 sie 2008, o 23:02

Witam

Ja mam podobny problem przy skręceniu maksymalnie kołami piszczy całkiem głośno... ale tylko przy maksymalnym skręcie. Ktoś podpowie o co chodzi?

Mam też inny problem w przeciwieństwie do upierdliwego piszczenia :) Przy skręcie w lewo (tylko w lewo) po przekręceniu troszkę kierownicy mam duży opór i muszę czasem naprawdę użyć siły by pokonać opór i dalej jest ok. Jakby w jednym miejscu tak coś blokowało. Po dłuższej jeździe w sumie efekt zanika najgorzej rano jak autko całą noc stało. Choć ten temat wypadało by poruszyć w całkiem innym miejscu hehe :)

Pozdrawiam
yabolik
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 09:41
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez piotr0488 » 12 sie 2008, o 23:31

wina jest pompa od wspomagania i luzny pasek od wpomagania..
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez yabolik » 12 sie 2008, o 23:40

Dzięki za konkretną odpowiedź :))
yabolik
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 09:41
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Groch367 » 13 sie 2008, o 04:49

to pasek od wspomagania miałem też taki problem, trzeba nowy dobrze na szpanować koszt paska około 13zł
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości