Zjawisko nadprzyrodzone-dziurawy ZBIORNICZEK wspomagania !!!

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Zjawisko nadprzyrodzone-dziurawy ZBIORNICZEK wspomagania !!!

Postprzez gilon » 6 kwi 2009, o 01:47

Witam
Mam przedziwną sprawę. Któregoś dnia, właczam silnik i słysze harczenie. Okazało sie ze w zbironiczku od wpsomagania nie ma oleju, a co za tym idzie brak oleju w pompie, stąd harczenie(pompy). Okazało się, że to wina DZIURY w zbiorniczku. Już brzmi dziwnie... wymieniłem więc zbiorniczek na nowy. Po około tygodniu, sytuacja sie powtarza... plama oleju pod autem na wysokości zbiorniczka i... znowu dziura!! Zbiorniczek niczego nie dotyka, żeby drgania mogły go przecierać (tak mi sie wydaje). Dla mnie najlogiczniejsyzm powodem byłaby temeratura która "przytapia" zbiorniczek, ale czy jest mozliwe aby bylo gdzieś źródło ciepła? Czy ciśnienie może przedziurawiać/rozsadzac zbiorniczek?(raczej niemozliwe). Skupic sie na otoczeniu zbiorniczka czy może na samej pompie? Prosze o odpowiedź osób które miały podobną sytuacje lub które maja jakis pomysł na co zwrócić uwagę. Z góry dziekuje.
gilon
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 23:09
Lokalizacja: Pomorskie

Zjawisko nadprzyrodzone-dziurawy ZBIORNICZEK wspomagania !!!

 

Postprzez SYLWEEQ79 » 6 kwi 2009, o 10:53

SIEMA sprawdz przymocowanie akumulatora. TAK MI BATERJA ZAŁATWIŁ ZBIORNKIK W MK2
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez gilon » 6 kwi 2009, o 11:15

Witaj, sylweeq
Twoja uwaga wydaje się być bardzo sensowna, bo dziura jest mniej więcej na wysokości blaszki którą dokręca się aku, aby go stabilnie umocować. I głowy nie daje że mam w 100% stabilnie zamocowany aku. Zwrócę na to uwage. Chyba jestem jedynym właścicielem golfa który wymieni 3 raz zbiorniczek :P Pozdro.

[ Dodano: 2009-04-06, 20:21 ]
No to sprawa chyba wyjasniona :-o
Okazało się że cieknie mi kwas z aku, który wyżerał mi plasitik zbiorniczka... Takie to się zdarzają cuda.
gilon
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 23:09
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SYLWEEQ79 » 6 kwi 2009, o 21:39

To fajnie ze mogłem pomoc. :-D a jaki olijek zalaleś do wspomy :?:
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez gilon » 8 kwi 2009, o 13:40

Lotos ATF (czerwony)
gilon
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 23:09
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SYLWEEQ79 » 8 kwi 2009, o 15:02

a to niedobrze bo VW używa zielonego proponuję zmienić na FEBI czerwonym zej....łem sobie magiel
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez gilon » 8 kwi 2009, o 16:31

hmm... specem w tym nie jestem, ale na czerownym jezdze od samego początku i teraz też taki wlałem. Gdzieś czytałem ze zielony daje się do nowych aut a czerwony do starszych. Nie wiem czy i jaka w tym prawda.
gilon
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 23:09
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SYLWEEQ79 » 9 kwi 2009, o 22:20

no jazielonym pomykałem w mk2 z 1991 i kogo bym sie nie zapytał tak twierdził
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron