Znikający płyn do pompy wspomagania

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Znikający płyn do pompy wspomagania

Postprzez czepi » 4 maja 2008, o 14:21

Witam.
Jakiś czas temu założyłem szerokie oponki ( w porównaniu z tym co było) było 175 na przodzie a teraz 195) i po jakimś czasie pompa zaczęła strasznie głośno chodzić. Patrze do zbiorniczka a płynu ledwo ledwo na dnie. Dolałem na maksa jakiś tydzień temu i pompa się uciszyła ale teraz już znowu by trza było dolać. Kiedyś regularnie kontrolowałem stan płynu i utrzymywał się na tym samym poziomie... Czy ktoś ma jakieś pomysły gdzie mogł by uciekać płyn. Kłopoty zaczęły się właśnie po założeniu szerszych laczków
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Znikający płyn do pompy wspomagania

 

Postprzez Bonix » 4 maja 2008, o 19:28

Popatrz na rurki idące od zbiorniczka od pompy.U mnie to było przyczyna problemów z pompą... :-P
Avatar użytkownika
Bonix
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 9 mar 2008, o 21:33
Lokalizacja: N.D.M

Postprzez czepi » 4 maja 2008, o 21:44

dzięki za podpowiedź... jutro to sprawdzę... jednak dziwi mnie to że zaczęło się tak dziać akurat po wymianie na szersze opony... najpierw pomyślałem że może pompa sobie nie poradzi ale przecież w niektórych golfach seryjnie montowane było ogumienie szerokości 195 a niektórzy jeżdżą nawet na 215... może w GTI była inna pompa... może ktoś wie
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez spiaku » 4 maja 2008, o 22:59

Siema Popatrz pod auto po jakimś tam postoju jezeli niema plamy oleju(płynu) to mógł puscic któryś uszczelniacz w kolumnie kierowniczej i olej gromadzi sie pod tymi gumowymi osłonami którymi wychodzą drąrzki kierownicze z kolumny. Pozdro
pozdro spiaku!
Avatar użytkownika
spiaku
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 7 wrz 2007, o 19:13
Lokalizacja: Polkowice

Postprzez tyberianki » 18 maja 2008, o 16:53

moim zdaniem jest tak, pompy wspomagania budową , czy to benzyna czy diesel, są takie same, ale różnią się ciśnieniem, to znaczy na wąskie opony zakładane były pompy pracujące na 70-90 bar, natomiast na szersze opony pompa o mocy 100 bar i dlatego tak ludziom siadają pompy po wstawieniu szerszych opon, a jeśli chodzi o twój problem to sprawdziłbym właśnie pompę czy widać na niej krople oleju z wycieku...pozdro
Avatar użytkownika
tyberianki
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 11:54
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez czepi » 18 maja 2008, o 17:07

oczywiście post dotyczył mojego poprzedniego gofera 1,8 ABS a tam były dopuszczone 195*50R15 - tak przynajmniej pisze przy wlewie paliwa więc myślę że pompa powinna pracować dobrze przy takiej szerokości opon
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości