Co polecacie zrobić w AGG (2.0 115KM)

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Co polecacie zrobić w AGG (2.0 115KM)

Postprzez VfrymarW » 10 sty 2013, o 18:40

Tak jak w temacie, co polecacie zrobić z układem wydechowym w Golfe GTI ;-) ? Silnik to AGG czyli 2.0 115KM. Tłumik końcowy mam zmieniony a teraz bym chciał wyciąć kata i zamiast niego wstawiać zwykłą rurkę czy strumienicę ? A może wywalić środek i zostawić samą "puszkę" ? A może nic nie ruszać ? Jak dobrze pamiętam sonda jest przed katalizatorem. Co polecacie ;-) ?
Avatar użytkownika
VfrymarW
Gaduła
 
Posty: 484
Dołączył(a): 16 lip 2010, o 17:59
Lokalizacja: Skępe

Co polecacie zrobić w AGG (2.0 115KM)

 

Postprzez K7 » 10 sty 2013, o 21:46

jak juz przerabiac to lepiej strumiennice niz pustą puszkę, strumiennica da ciekawy metaliczny pomruk a pusta puszka raczej bedzie buczec..
K7
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 16:24
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez Paweu » 10 sty 2013, o 21:56

VfrymarW napisał(a):a teraz bym chciał wyciąć kata i zamiast niego wstawiać zwykłą rurkę


I to będzie najlepsze rozwiązanie... Z czasem jakieś tłumiki przelotowe i będzie dobrze. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 10 sty 2013, o 22:19

Paweu_mk3 napisał(a):najlepsze rozwiązanie

najlepsze rozwiązanie to zostawić ori jak jest ok. R4 zawsze będzie jęczeć jak zarzynana koza, to nie VR żeby miało fajny sound. Ale jak już to zwykła rura, strumienica czy wybebeszony kat na jedno wychodzi
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez mate157 » 10 sty 2013, o 22:50

U siebie mam prostą rurę od silnika do końcowego tłumika i końcowy tłumik pusty, Brzmi fajnie ;) tylko trochę głośno chodzi

http://www.youtube.com/watch?v=pl1811wQ5WA
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Mortiis » 11 sty 2013, o 14:40

VfrymarW co do wycinki kata wszystko zależy od tego jaki rocznik masz auta jeśli powyżej 95 to według przepisów musisz mieć kat więc wybebeszenie i wstawienie rury do środka po wywaleniu kata reszty praktycznie nie trzeba ruszać bo kucy więcej Ci nie przybędzie pozostaje tylko zabawa z dźwiękiem ale im większa średnica wydechu tym gorzej dla golfiny, będziesz odczuwał spadek momentu ;-)
Lepiej rządzić w piekle niż służyć w niebie ;[

Goferek

http://www.golf3.pl/topics2/mk3-rolling ... vt2435.htm
Avatar użytkownika
Mortiis
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 12:04
Lokalizacja: Knurów

Postprzez Opik » 11 sty 2013, o 16:12

to moze konkretnie:

sam kat moze byc juz zapchany i warto by najpierw zajrzec do niego, jezeli faktycznie dogorywa albo sa objawy zapchanego kata to wyciac go i po problemie. Jak jest w porzadku to zostawic.

pusta obudowa po kacie bedzie brzeczec jak puszka po konserwie, wiec to akurat glupi pomysl

strumienica da fajny dzwiek, delikatna zmiana na plus i silac sie na ideologie, to pozostanie wzglednie nie zmieniona pojemnosc wydechu

kawalek rury to najprostsza opcja, nie zmieni dzwieku i po prostu "bedzie"

a co do srodkowego tlumika, to on w glownej mierze odpowiedzialny jest za dzwiek, wiec jesli go wywalisz bedziesz mial buczenie, ktore moze i jest fajne przy przegazowce, ale nie jak lecisz z jednostajna predkoscia a on buczy ze sie pogadac nie da ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez VfrymarW » 11 sty 2013, o 21:39

No akurat środkowego tłumika nie zamierzam ruszać tym bardziej, że zakładałem nowy ;-) Zastanawia mnie właśnie katalizator tylko, Mój Golf ma przejechane już 311tyś z groszami więc może być i on zapchany a przy okazj troche grosza by wpadło i zmieniło minimalnie dźwięk, ale zastanawiam się miedzy prostą rurą a strumienicą, bo kat raczej nie wpływa na żywotność silnika ?
Avatar użytkownika
VfrymarW
Gaduła
 
Posty: 484
Dołączył(a): 16 lip 2010, o 17:59
Lokalizacja: Skępe

Postprzez Opik » 11 sty 2013, o 21:47

wplywa tylko jak jest zapchany ;)

jezeli chodzi o dzwiek to strumienica da fajniejszy niz prosta rura
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez VfrymarW » 11 sty 2013, o 22:00

Czyli jak go wytne to żywotność silnika się nie skróci ;) ?
Avatar użytkownika
VfrymarW
Gaduła
 
Posty: 484
Dołączył(a): 16 lip 2010, o 17:59
Lokalizacja: Skępe

Postprzez Opik » 11 sty 2013, o 23:42

Na pewno nie ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez VfrymarW » 12 sty 2013, o 00:22

To pewnie wytnę :-D Ciekawe jeszcze jak z odkręceniem od kolektora :-|
Avatar użytkownika
VfrymarW
Gaduła
 
Posty: 484
Dołączył(a): 16 lip 2010, o 17:59
Lokalizacja: Skępe

Następna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości