golf 1.4 napisał(a):No właśnie, zależy mi na tym żeby nie pierdział i nie ryczał, on ma lekko mruczeć, od tdi to będzie dobry wybór?
nie będzie mruczał, będzie wyglądał.
Nie wiem jak sprawa się ma w 1.4, z tego co kojarzę tam nie ma chyba środkowej puchy w ogóle, więc wywal pierwszy/katalizator/co tam masz i dopiero po wsadzeniu końcowego coś się z dźwiękiem zmieni.
U mnie np jest strumienica + środkowy polmostar + końcowy ori Remus. Jechałem bez niego kilka km. na kanał żeby pospawać. I jak było? Nijak, jedyna różnica to taka że przy wyższych obrotach >3000 było trochę głośniej a Remus po odpuszczeniu gazu wydobywa z siebie takie fajne mruknięcia ciche. Środkowy zabijał dźwięk. Chociaż inna sprawa, wydech za parę ładnych stów będzie brzmiał "trochę" lepiej niż uniwersalnego od 1.0 40 koni do 4.0 350KM za 50zł z działu tuningowego w Tesco.
Więc jeżeli jest pucha środkowa to ją wywal i dopiero pakuj jakiś wydech dalej, inaczej to nie ma sensu