przez pablomed » 27 mar 2014, o 00:38
blaszka ma separować gorące powietrze z chłodnicy żeby nie leciało w dolot (to osłabia silnik bo gorące powietrze jest rzadkie więc ma mało tlenu, ale zrobiono to kompletnie bez sensu bo powietrze grzeje się bardziej od kolektora właśnie. Separacja była pomyślana ponieważ wywalono rurę do dolotu prowadzącą w oryginale chłodne powietrze z okolicy prawej lampy.Ale w takim kształcie jeszcze chłodnicę zasłaniającym to nie bardzo jest
To wszystko jest zrobione bez sensu, i na bank ujmuje mocy silnikowi -proponuje blaszke wywalić, dodać brakującą rurę dolotu, co najwyżej darować sobie dorabianie blaszanej osłony kolektora od której ciepłe powietrze biegnie do odgałęzienia rury dolotu, w którym jest klapka regulująca ciepłe/zimne (zobacz w necie fotki silnika AEX czy AEE)
Natomiast sam kolektor wydechowy być może jest zrobiony z głową, widać staranie o równą długość każdej rury co ci tam może z pół konia mocy doda.