GOLF 3 jedna część tłumika wyszła z drugiej ?

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 8 paź 2014, o 14:15

Jak jest szczelne niema przedmuchów to się czepiał nie będzie, ale odetnij te "śpiki" bo jak to wygląda?
A na pierwszej fotce widać chyba że rura idąca od kata jest grubsza niż rura tłumika środkowego, mógłbyś z tym zrobić porządek bo i tak to klejenie pastę długo nie wytrzyma w tej sytuacji.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez wagery » 8 paź 2014, o 18:23

pablomed w sensie jak porządek :) napisali mi bym dał pastę i zacisną obejmą i tyle ..

ktoś też mi napisał żebym zastosował coś takiego jak w zdjęciach poniżej ale nie wiem czy to się nada na rurę większą i mniejszą :)

Obrazek

Obrazek

także powiedzcie mi jak to lepiej zrobić jak dobrze połączyć te dwie rury bez kanału bo auto stawiam na lewarku i zabezpieczam klockami
wagery
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 9 gru 2012, o 12:55
Lokalizacja: wiocha

Postprzez Gesiu_15 » 8 paź 2014, o 18:33

wagery, tą obejmą co są obrazki stosuję się gdy ma się 2 rury takiej samej średnicy :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wagery » 8 paź 2014, o 19:34

wiem właśnie :) więc jak mam to zrobić lepiej jak na obrazkach wyżej z tą pastą ? najwyżej zostawie tak jak jest bo nie ma przedmuchów itp ..
wagery
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 9 gru 2012, o 12:55
Lokalizacja: wiocha

Postprzez Gesiu_15 » 8 paź 2014, o 21:51

wagery napisał(a):najwyżej zostawie tak jak jest bo nie ma przedmuchów itp ..


jak chcesz zostaw ale ja bym to poprawił :-) troszkę za dużo tej pasty , daje się troszkę na łączenia potem opaska (łącznik) i wsio . Rura od kata ma większą średnicę niż środkowy tłumnik .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wagery » 8 paź 2014, o 22:48

czyli co zerwać tą całą pastę i zrobić na nowo ? a ten zacisk co tam mam jest dobry ? jeszcze powiedzcie mi jak to zrobić dobrze bez kanału tzn czy da się np wysunąć jedną rurę z drugiej by lepiej nałożyć pastę później wsunąć i zacisnąć :) jest to możliwe gdy auto stoi na klockach ?
wagery
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 9 gru 2012, o 12:55
Lokalizacja: wiocha

Postprzez Gesiu_15 » 8 paź 2014, o 22:59

wagery, tak powinien wyglądać u ciebie układ wydechowy .
Obrazek

Najlepiej wjedź gdzieś na kanał albo tak żebyś miał dobry dostęp i żeby ocenić jak to wygląda .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 9 paź 2014, o 11:58

pablomed napisał(a):A na pierwszej fotce widać chyba że rura idąca od kata jest grubsza niż rura tłumika środkowego,


Bo tak jest w rzeczywistości - rura wychodząca z katalizatora ma bodajże 48 mm a rura wydechu 44 mm.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wagery » 9 paź 2014, o 18:27

edytuje ostatni raz :P

Powiedzcie mi czy to właśnie ten element który jest zaznacony na zdjęciu oraz na drugim zdjęciu pokazany mam kupić i wymienić, bo wydaje mi się że własnie to jest to.

Obrazek

Powiedzcie mi jaki rozmar tej obejmy ma być skoro jedna rura ma 35mm a druga przy kata ma 36-37mm poziomo a pionowo ma koło 39mm

Obrazek

http://allegro.pl/obejma-opaska-zacisk- ... 75367.html
wagery
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 9 gru 2012, o 12:55
Lokalizacja: wiocha

Postprzez pablomed » 26 paź 2014, o 17:59

Kolego cześci tłumika powinny być dopasowane średnicą , ty masz jakieś kombinacje, zapewne tłumik środkowy nie jest od tego auta dlatego ma za cienką rurę, jesli nie masz kasy jedź z tym do tłumikarza niech wspawa redukcję i dopiero wtedy opaska podwójna, ja bym zmienił tłumik na własciwy od kata po koniec a nie spawał i kombinował bo to się po prostu nie opłaca.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości