przez Mario Mario » 30 lip 2008, o 22:19
Wedug mnie to wylot mamy taki sam jak w 2E, tylko nasze silniki róznią się dolotem i systemem zasilania silnika paliwem. Jeżeli wylot taki sam to przy polączeniu ryry kolektorowej, która jest podwójna, z kolektorem jest mocowanie na sześć a nawet osiem śrób, Jezeli nikt się przy tym nie bawil i są one w oryginale to są to szpile wkręcane w kolektor, a mocowanie rury jest przykręcone nakrętkami. Nie zaglądalem jeszcze u siebie jak to wygląda ale na 99 % jak w 2E. Wiec do odkrecenia tych nakretek będziesz potrzebowal dobrego klucza nasadowego napewno nie takiego z hipermarketu, a wczesniej śruby i nakrętki polac jakimś środkiem penetrującym, myslę tu o WD 40, bądź czyms mocniejszym, no i autko niech postoi z jeden dzień. Lekkie obstukiwanie nakrętek napewno pomoże oraz odkrecanie tzw. wahadlowe, czyli umiarkowanie w lewo i umiarkowanie w prawo w celu zerwania wiązań rdzy. Najlepiej przed zalaniem WD 40 zrobić taką próbę odkręcania, zalać na noc, rano powtórzyć próbę odkrecenia i jak nie pomoże to jeszcze raz zalać środkiem. Powinno ruszyć. Należy uważac aby nie zerwac szpil bo wtedy dochodzi demontaż calego kolektora i dluzsza zabawa. Oczywiscie kanal by się przydal. Napisz jak odkręcisz i pamietaj o uszczelce nie kupuj badziewia, ja kiedyś do paska zalożylem taniochę i po pól roku znowu wymienialem.