Katalizator & strumienica

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez DjToMiX » 22 maja 2008, o 00:38

SotoM, oki to zrobie tak jak pisales zyskam te 13 kucy i w sumie 113 kucy wystarczy by klekot i burczydlo mogly sie ciac :-P

no ale tak na serio to moj mruczus mi na razie wystaczy :-D
Avatar użytkownika
DjToMiX
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 23:48
Lokalizacja: Kalisz

 

Postprzez Sac » 25 maja 2008, o 13:29

no napewno zaletą są mniejsze koszta zakupu. e tam narzekacie na buczenie wcale taki zły odgłos nie jest pozatym u mnie żeby usłyszeć wydech to trzeba przy nim stanąć bo głośniej buczy silnik no a tak w ogóle to zależy jaką strumienice założysz ;)
Sac
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 02:08
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez MEDIASPORY » 27 maja 2008, o 19:50

Jest też opcja wymiany katalizatora na tłumik przelotowy(ciszej chodzi od strumienicy no i bez problemu znajdziesz taki w kształcie katalizatora) ;-)
Avatar użytkownika
MEDIASPORY
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 28 wrz 2007, o 15:23
Lokalizacja: Chorzów
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Cysiu_NS » 27 maja 2008, o 19:54

mozesz tez zrobic dziure w kacie wywalic z niego bebechy do srodka wsadzic rure i zaspawac koszta mniejsze mniej zabawy efekt ten sam
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez SotoM » 27 maja 2008, o 23:29

Cysiu_NS napisał(a):mozesz tez zrobic dziure w kacie wywalic z niego bebechy do srodka wsadzic rure i zaspawac koszta mniejsze mniej zabawy efekt ten sam
nie wydaje mi sie aby było mniej roboty z tym....

[ Dodano: 2008-05-27, 23:31 ]
Skner80 napisał(a):Mam male pytanko odnosnie katalizatora a mianowicie czy ze starosci taki katalizator moze miec wplyw na osiaggi autka tzn poprzez to ze moze byc zapchany czy w jakis inny spaosob a zmierzam do tego czy warto jest go wymontowc i zmienic na strumiennice... :?: :?: :?: :?:
nie wiem czy to przeczytałeś wcześniej - ja miałem 2.0 i przerabiałem w nim układ wydechowy. robiłem rozne kombinacje ze strumienicą.miałem mozliwosc hamowania go po kazdym innym doswiadczeniu - i najleprzym wyjsciem było aby wywalic kata i wstawic rure a strumo wstawic zamiast przed ostatniego tłumika i potem końcowy. zyskałem na tym 13 koni i moment mi poszedł z tego co pamietam o 20Nm do góry. i powiem wam ze nie było tragedji z głosnościa... było lajtowo i to wszystko podkładane zostało na rurach fi 60mm. i wcale wiecej nie palił
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Zbigniew Kędzio » 29 maja 2008, o 11:51

WYWAL KATALIZATOR ALBO WSTAW RURKę ALBO STRUMIENICE
Zbigniew Kędzio
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:37
Lokalizacja: Danków

Postprzez arek ryba » 30 maja 2008, o 15:26

ja założyłem strumienice zamiast rozwalonego kata do mijego 1,8
wnioski:
spalanie wzrosło o około 1litra LPG na stówkę
i ca najważniejsze WZROST MOCY 5-8 koni i to czuć podczas jazdy
chałas troszkę jest głośniej ale da się wytrzymać.
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez Imper » 30 maja 2008, o 18:05

DjToMiX, nie uzyskasz 13 koni z silnika 1.6 wiec nie masz co sobie tyle dodawac... mysle z maks 8-9 koni pozdro ;-)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 30 maja 2008, o 23:57

arek rybczyński napisał(a):ja założyłem strumienice zamiast rozwalonego kata do mijego 1,8
wnioski:
spalanie wzrosło o około 1litra LPG na stówkę
i ca najważniejsze WZROST MOCY 5-8 koni i to czuć podczas jazdy
chałas troszkę jest głośniej ale da się wytrzymać.

a ja to rozumiem w ten sposób ze zrobiłeś wydech i zaczołeś patrzec jak to chodzi zaczołeś dawać mu w palnik i nic dziwnego ze zauważyłeś ze ci zaczoł więcej palic... bez obrazy....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez emczyslaw » 24 cze 2008, o 20:44

Tylko obawiam się jak będzie to wyglądać z perspektywy sondy lambda po wywaleniu katalizatora. nie chciał bym się pitolić z tym. Jakieś doświadczenia???

Dodam że sonda jest wsadzona na samym początku katalizatora

HEY
Ja u siebie w garażu wyjałem kat. wmontowałem w jego miejsce rurke z wydechu 125p , a wtyczke do sondy zakleiłem izolacją. W wyniku tego zabiegu mocy i decybeli przybyło, wiecej zmian nie zauwarzyłem.
emczyslaw
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 16 cze 2008, o 15:47
Lokalizacja: WARMIA

Postprzez DrSzpila » 24 cze 2008, o 23:12

HEY
Ja u siebie w garażu wyjałem kat. wmontowałem w jego miejsce rurke z wydechu 125p , a wtyczke do sondy zakleiłem izolacją. W wyniku tego zabiegu mocy i decybeli przybyło, wiecej zmian nie zauwarzyłem.
DAj to do tłumikarza i neich ci wspawa sonde w strumienice/rure i po problemie, a nie izolacyjnas
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez emczyslaw » 24 cze 2008, o 23:51

Drpiorko napisał(a):
HEY
Ja u siebie w garażu wyjałem kat. wmontowałem w jego miejsce rurke z wydechu 125p , a wtyczke do sondy zakleiłem izolacją. W wyniku tego zabiegu mocy i decybeli przybyło, wiecej zmian nie zauwarzyłem.
DAj to do tłumikarza i neich ci wspawa sonde w strumienice/rure i po problemie, a nie izolacyjnas


Czy BRAK podłączenia sondy bedzie sie dawał we znaki?
emczyslaw
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 16 cze 2008, o 15:47
Lokalizacja: WARMIA

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości