Katalizator & strumienica

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez cinas » 6 wrz 2008, o 09:35

czepi napisał(a):ja się właśnie przymierzam ( w przyszłym tygodniu) do zamiany kata na strumienice...


no to z necirpliwością czekam na efekt...
W jaki sposób dobierałeś strumiennicę? Czy ktoś polecił ci konkretny model i za jaką kasę?
Jak będziesz po to koniecznie wrzucaj fotki jak to wygląda! :->
Avatar użytkownika
cinas
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 4 sie 2007, o 22:14
Lokalizacja: Sztum

 

Postprzez seebst » 6 wrz 2008, o 15:35

marcinkoz2910 napisał(a):pablomed, a jaka jest oznaka uszkodzonego patrząc pod światlo??

Powinno widac prześwit, a jak tego nie widać, to moze być zamulony, np. od oleju i dlatego może się dławić, czy nie wkręcać na obroty, bo po prostu spaliny nie mają jak się wydostawać.
seebst
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 30 sie 2008, o 23:04
Lokalizacja: Żary

Postprzez kger » 7 wrz 2008, o 00:18

Można rozłączyć układ wyd. za kolektorem i wtedy zobaczyć jak wchodzi na obroty ;-)
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez seebst » 7 wrz 2008, o 13:46

I tak będzie nawet najlepiej :)
seebst
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 30 sie 2008, o 23:04
Lokalizacja: Żary

Postprzez dziabi3 » 7 wrz 2008, o 22:04

jak masz kolege na stacji z przegladami to wywal kat

a zobaczysz co te twoje 2,0 v16 moze

podejrzewam ze te 10 koni będzie więcej


kumpel co prawda w renacie 19 tdi 1,9 96 koni wywalił i teraz czuje ze auto ma o wiele większego kopa

a z filtra aż słychać jak syczy zasysane powietrze przez turbo
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez czepi » 9 wrz 2008, o 09:58

Jeśli chodzi o układ wydechowy to prawdopodobnie jutro będę zamawiał... przytoczę Ci tutaj maila którego dostałem od gościa zajmującego się produkcją tłumików dedykowanych:
"Witam
Dziękuję za zainteresowanie moja oferta w serwisie allegro.pl
Jeśli chodzi o ten model golfa to nie ma najmniejszego problemu i dostępne są :
1. dedykacja ekonomiczna czyli tłumik przeliczony pod Pańskie autko, z
ustawionym rezonansem, przepływem oraz z wybranym przez Pana dźwiękiem
2. dedykacja pełna posiada wszystkie mocowania i odpowiednio wyprofilowaną rurę łącząca z środkowym czyli jest to tłumik w pełni gotowy do montażu bez żadnych przeróbek ; oczywiście jest tak samo jak wersja ekonomiczna przeliczona pod Pański samochód
Rożnica w cenie to pomiędzy obiema wersjami to 250zl -obie wersje są przeliczone pod ten model , wykonane są z tych samych materiałów o tej samej wysokiej jakości, według tych samych obliczeń. Z własnego doświadczenia zalecam wybór wersji ekonomicznej gdyż ona pozwala na ustawienie końcówki ozdobnej względem zderzaka wg własnego gustu no i wychodzi taniej niż pełna dedykacja a ma Pan ten sam przeliczony tłumik.
Jeśli mogę doradzić to klienci poruszający się takimi samymi samochodami jak Pańskie, wybierają tłumik w dedykacji ekonomicznej z dźwiękiem ustawionym delikatny bas z końcówką podwójną okrągła prosta. Oczywiście decyzja należy do Klienta .
Ceny dedykacji ekonomicznych są na moich aukcjach w serwisie allegro.pl ,tam znajdują się także fotki wzorów produkcyjnych 12 rożnych do wyboru.

Czas oczekiwania to 5 dni roboczych bo wszystkie elementy układu wydechowego produkowane są na indywidualne zamówienia Klientów.

Zamiast katalizatora zalecam odpowiednio dobraną strumienicę ( 80zł ) oraz tłumik środkowy 120zł/250zł. Jeśli wszystkie elementy byłby mojej produkcji to zostaną ze sobą zsynchronizowane tak aby uzyskany efekt był jak najlepszy."

A tutaj link do jego aukcji... mam zamiar zakupić właśnie taki tłumik końcowy (chyba, że poleci mi inny to jeszcze pomyślę) i dodatkowo strumienicę:

http://www.allegro.pl/item431744653_tlu ... ta_80.html
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez cinas » 10 wrz 2008, o 19:33

kger napisał(a):Można rozłączyć układ wyd. za kolektorem i wtedy zobaczyć jak wchodzi na obroty ;-)

kolego, jak rozłączę za kolektorem to tym samym odłączę lambdę z układu no i wtedy to będzie lipa całkowita...

czepi, wszystko to bardzo ładnie brzmi w tym mailu i mam nadzieję, że będzie to u Ciebie ładnie śmigało ;-)
Ten ABF to autko mojego brata, wyjechał na 2 m-ce no i chcę mu trochę podreperować conieco ale za cały wydech to raczej się nie zabiorę chociaż tak pewnie byłoby najlepiej zrobić. Rozważam tylko wywalenie kata (ew. jego wybebeszenie) i wstawienie jakiejś rurki lub strumiennicy ale tutaj mam mieszane uczucia dlatego poczekam na efekt Twojej pracy. Chyba, że jest ktoś z ABFem kto już coś takiego robił to czekam na info.
Jutro podpinam pod VAGa i tam też może coś pokaże poza tym katem...
Avatar użytkownika
cinas
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 4 sie 2007, o 22:14
Lokalizacja: Sztum

Postprzez czepi » 10 wrz 2008, o 21:52

Dziś zamówiłem strumienicę i tłumik końcowy... środkowego chyba nie będę wymieniał bo mam jeszcze trochę wydatków... najbrdziej mnie interesuje jak będzie z normami spalin... więc po założeniu strumienicy pojadę na stację diagnostyczną żeby pomierzyć skład spalin
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez jawor87 » 11 wrz 2008, o 12:09

czepi napisał(a):Dziś zamówiłem strumienicę i tłumik końcowy... środkowego chyba nie będę wymieniał bo mam jeszcze trochę wydatków... najbrdziej mnie interesuje jak będzie z normami spalin... więc po założeniu strumienicy pojadę na stację diagnostyczną żeby pomierzyć skład spalin


Sam jestem ciekaw jakie będą efekty(wzrost mocy i momentu) po zmianach w układzie wydechowym....jeśli będą odczuwalne sam tak też zrobię z układem wydechowym,tylko że ja muśle zamontować jeszcze kolektor 4-2-1:) A tłumik środkowy mam sportowy i na prawde ładnie pomrukuje silniczek przy wyższych obrotach;P
Avatar użytkownika
jawor87
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:48
Lokalizacja: Maków Maz/Jabłonna/WWA

Postprzez cinas » 11 wrz 2008, o 23:04

No i usterka naprawiona :grin: Tak jak podejżewałem to nie była wina katalizatora chociaż to jako pierwsze rozpatrywałem.
Tak więc podjechałem dzisiaj do zaprzyjaźnionego mechanika no i zaczeliśmy od sprawdzenia ciśnienia w cylindrach. Na wszystkich 4 wyszło po 12 tak więc ładnie i równo.
Następnie podłączenie VAGa no i mamy przyczynę
Obrazek

Jednak wg mechanika rozpoznanie było trochę mylące i szybko rozkminił, że tak naprawdę chodzi o taki czujnik przy aparacie zapłonowym który steruje zapłonem i coś w tym stylu czyli to:
Obrazek
które znajduje się tu
Obrazek
z drugiej strony wygląda tak
Obrazek
a całość umieszczona tu
Obrazek

Po włożeniu nowego czujnika za 160 zł :orany: VAG pokazał coś takiego:
Obrazek

Samochód ma już więcej na dole i chodzi równiej na wolnych obrotach, podejżewam że spalanie też spadnie no i spalinki się trochę unormują.
Tak więc Panowie, zanim weźmiecie się za wycinanie katalizatora i inne pierdoły warto najpierw podłaczyć się pod kompa i zobaczyć co w silniku piszczy ;)
Dzięki wszystkim, którzy udzielali się w temacie i próbowali pomóc.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
cinas
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 4 sie 2007, o 22:14
Lokalizacja: Sztum

Postprzez jawor87 » 12 wrz 2008, o 09:36

ten czujnik co zmieniłeś to czujnik Halla! sam go zmieniałem u siebie :)
Avatar użytkownika
jawor87
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:48
Lokalizacja: Maków Maz/Jabłonna/WWA

Postprzez kger » 12 wrz 2008, o 10:55

cinas napisał(a):
kger napisał(a):Można rozłączyć układ wyd. za kolektorem i wtedy zobaczyć jak wchodzi na obroty ;-)

kolego, jak rozłączę za kolektorem to tym samym odłączę lambdę z układu no i wtedy to będzie lipa całkowita...

Niekoniecznie kolego.
1:Jeśli kat odłączony, to sonda może nie mieć wpływu na wkręcanie.
2:Naturalnie odłączając wydech, można go rozpiąć między sondą, a katem.
Ale problem był gdzie indziej ;-)
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości