Katalizator & strumienica

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez Piotrek89 » 27 kwi 2009, o 15:52

Dzięki za informacje
Avatar użytkownika
Piotrek89
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 21:06
Lokalizacja: Lipa

 

Postprzez piotrek1474 » 27 kwi 2009, o 23:18

Ja zmierzyłem rurę w ten sposób że podniosłem samochód na lewarku wsunąłem się pod niego i suwmiarką zmierzyłem rurę. Nie było z tym żadnego problemu. Wystarczy podnieść na odpowiednią wysokość tak abyś mógł śmiało się wsunąć
piotrek1474
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 paź 2008, o 16:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez piotrek1474 » 27 kwi 2009, o 23:22

Jeżeli nie masz wbite KAT obok silnika w dowodzie to możesz śmiało wyciąć a na przeglądzie się nie przyczepią. Na twoim miejscu pomyślałbym nad strumienicą koszt około 80zł a będzie lepiej jeździł
piotrek1474
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 paź 2008, o 16:22
Lokalizacja: wrocław

Strumienica do ABFa

Postprzez Baster » 29 kwi 2009, o 23:11

Jak sadzicie jest sens wstawiac?? Czy lepiej wydech zmienic tylko?? Bo nie znam sie kompletnie a chce, zeby ladnie chodzil a nie skopac dzwiek...
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Procent » 29 kwi 2009, o 23:21

To lepiej wytnij kata jak masz zapchany, wstaw rurę i końcówkę kup jakiegoś Malona albo ultera, Chyba że chcesz mieć ryk to a'la Mugena firmy WM sport
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Baster » 29 kwi 2009, o 23:49

No wlasnie zalezy mi na ladnym dzwieku a nie, zeby robic wioche ala te Mugeny... A Remus sie nadaje??
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Procent » 30 kwi 2009, o 00:00

Remus jest kosztowny. Renomowana firma w końcu. Ale jeżeli masz fundusze to polecam. Basowy pomruk uzyskasz zresztą posłuchaj sam:
http://www.youtube.com/watch?v=0fsUECBJHAM
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Baster » 30 kwi 2009, o 00:34

o wlasnie o cos takiego mi chodzilo :)) tylko, ze ja chce dwururke ale to powinno byc to samo
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Co do tłumików/katalizatora?

Postprzez pawel2062 » 1 maja 2009, o 15:58

No to tak... Mam w swoim katalizator i chcę go usunąć i wstawić strumienice... silnik jest troszkę zamulony.. Chcę go tylko odmulić i zastanawiam się czy jest sens wstawiać strumienicę, wywalać środkowy. I najważniejsze co do spalania.... Słyszałem że po wywaleniu środkowego tłumika golf 1.8 w gazie spalił 22litry gazu :-/ Też mam 1.8 ale bez gazu. Czy rośnie spalanie jak się nie ma środkowego tłumika?? Środkowy bym chciał wyrzucić bo mam sportowy wydech ale strasznie cicho chodzi prawie go nie słychać. a chciał bym żeby sobie mruczał tam z tyłu. Żeby nie było nie chcę 600dB w środku ;-)
Pozdrawiam serdecznie :!:
Ostatnio edytowano 1 maja 2009, o 21:51 przez pawel2062, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
pawel2062
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 13 lut 2008, o 17:58
Lokalizacja: jesteś?

Postprzez pablomed » 1 maja 2009, o 18:47

sam katalizator lepiej zastąp takim małym tłumiczkiem imitujący kat, są takie dostępne. Ze strumienicą daj sobie spokój, szkoda kasy. Bez specjalnie przygotowanego w całości wydechu nic zupełnie nie da.
Co do wywalenia środkowego: trudno powiedzieć. Wydechy są w całości wyliczone pod dany silnik, nadmierne odblokowanie tłumika może dać odwrotny efekt od zamierzonego. No ale jeśli już masz jakieś modyfikacje to raczej nie przekonasz się póki nie spróbujesz bo przewidzieć się nie da.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pawel2062 » 1 maja 2009, o 21:52

A spalanie wrasta znacznie czy jest nie do odczucia?? :?:
Avatar użytkownika
pawel2062
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 13 lut 2008, o 17:58
Lokalizacja: jesteś?

Postprzez Mortiis » 2 maja 2009, o 01:37

Ja mam przelot od kolektora, usunołem kata i środkowy, momet sie poprawił, szybciej się wkręca na obroty, co do spalania to mi nie wiele więcej pali, skoro planujesz zrobić mody wydechu przydało by sie pomysleć też o dolocie powietrza odpowiednim :)
Lepiej rządzić w piekle niż służyć w niebie ;[

Goferek

http://www.golf3.pl/topics2/mk3-rolling ... vt2435.htm
Avatar użytkownika
Mortiis
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 12:04
Lokalizacja: Knurów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości