Katalizator & strumienica

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez Jacol » 6 cze 2009, o 17:00

Miedzy innymi.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

 

wypatroszyć kata czy założyć strumienice?

Postprzez Mariusz164 » 25 cze 2009, o 11:47

co jest lepiej strumienice czy kata wypatroszyć? i jeszcze czy jak kat będzie zapchany to będzie słabo wchodził na obroty i czy ma to wpływ na spalanie?
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Pascal » 25 cze 2009, o 12:06

Wywalić kata i wspawac kawałek rurki o tej samej srednicy.Odrazu uzyskach ukryte 2 kuce ;-)

[ Dodano: 2009-06-25, 12:07 ]
Aha a zapchanie kata prowadzi do omulenia auta :-D
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez marcinkoz2910 » 25 cze 2009, o 12:34

Jeśli w dowodzie nie masz wbitego katalizatora (przeważnie w okolicach pojemności widnieje adnotacja KAT) to nie musisz mieć kata i wystarczy sama rurka tak jak kolega wyżej wpisał :-)

A jeśli masz adnotację o katalizatorze to są dwie opcje wymiana na nowy lub używany ale sprawny lub wypatroszenie starego i włożenie samej obudowy :cwaniak:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez e2 » 25 cze 2009, o 12:35

Pascal napisał(a):Wywalić kata i wspawac kawałek rurki o tej samej srednicy.Odrazu uzyskach ukryte 2 kuce ;-)


to jest jedyna słuszna opcja, po wybebeszeniu kata możesz mieć metaliczny podźwięk pustej puszki, strumienica szkodzi na wydech, źle zamontowana niepoprawia, a wręcz ogranicza moment obrotowy. Więc - rurka i po sprawie ;).
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pan Kleks » 25 cze 2009, o 13:26

nie mam KATa, jest wspawana rura. Jest OK
Na przegladzie nie było problemu. Ale to moze zaleta tego ze jeżdżę w to samo miejsce od lat :)
pozdrawiam "gazowników"
Pan Kleks
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 10:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Procent » 25 cze 2009, o 14:45

Ja też ie mam kata tylko rurkę. Nie powinni się czepiać na przeglądzie. A po wywaleniu kata na pewno będzie się lepiej wkręcał na obroty
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Robertuss » 25 cze 2009, o 14:48

Procent napisał(a):Nie powinni się czepiać na przeglądzie

a u ciebie czepiali się?
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez e2 » 25 cze 2009, o 15:03

Procent napisał(a):A po wywaleniu kata na pewno będzie się lepiej wkręcał na obroty


Bulls*it. Efekt placebo przy zdrowym katalizatorze. Jedynie przy zapchanym można czuć lekką różnicę.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mariusz164 » 25 cze 2009, o 22:38

bo mój na wolnych obrotach słabiej chodzi jak powyżej 2.5 tyś obrotów to już lepiej.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Procent » 25 cze 2009, o 22:54

e2 podejrzewam że kat jest już zapchany. Nie wiemy jaki przebieg ma ten Golf!Ale na pewno nie mały. U mnie na przeglądzie się nie czepiali. Mam zwykłą rurkę która ani troszkę nie przypomina katalizatora. Jest większa i to wszystko.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Robertuss » 26 cze 2009, o 08:07

Procent napisał(a):Jest większa i to wszystko.

jak jest większa? to może jadnak przypomina trochę katalizator i jak diagnosta spojrzał to pomyślał że jest to właśnie katalizator
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości