Katalizator & strumienica

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 26 cze 2009, o 08:42

Robertuss, jeśli chcesz miec coś o wyglądzie katalizatora to coś takiego: http://www.allegro.pl/item664825259_gol ... zator.html ale moim zdaniem nie bardzo się opłaca
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Robertuss » 26 cze 2009, o 09:44

pablomed, dzieki ale ja nie chce juz nic kombinowac, u siebie mam pustą puche z wybitym wkladem i jest ok :)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Bradley » 26 cze 2009, o 09:52

e2 napisał(a):
Procent napisał(a):A po wywaleniu kata na pewno będzie się lepiej wkręcał na obroty


Bulls*it. Efekt placebo przy zdrowym katalizatorze. Jedynie przy zapchanym można czuć lekką różnicę.

W turbo burbo moze sie poprawic bo jest lepsza dynamika gazow. Sam chyba sie skusze na wymiane ale wypatroszonej puszki nie dam bo moga byc zawirowania, wiec musze wspawac rurke i na okolo stara obudowe.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez e2 » 26 cze 2009, o 10:16

Bradley napisał(a):W turbo burbo moze sie poprawic bo jest lepsza dynamika gazow.


Wierzę bo o tym nie wiedziałem. Ponieważ jednak mowa jest o silniku benzynowym (1 post) to zmienia postać rzeczy. Ja nawet nie wiem czy mam kata u siebie :P. Jest taka mała puszka szersza od reszty, ale czy to kat czy nie to nie wiem ;d
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Robertuss » 26 cze 2009, o 11:04

e2 napisał(a):ale czy to kat czy nie to nie wiem ;d

postukaj w tą puche ;-)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez e2 » 26 cze 2009, o 11:44

Robertuss napisał(a):
e2 napisał(a):ale czy to kat czy nie to nie wiem ;d

postukaj w tą puche ;-)


co mi to da? :D jak będzie pełna to kat, jak nie to nie kat? :D a jak będzie wybebeszony? :P
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Fasol » 26 cze 2009, o 11:56

usunięcie katalizatora bardzo wam pomoże.... w zabiciu momentu obrotowego :)
Pozdrawiam !
Fasol
 

Postprzez Pascal » 26 cze 2009, o 11:59

E2 luknij na alledrogo na kata orginalnego do golfa i wtedy wlaz pod samochód i jak masz takie cos to wywalaj ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez e2 » 26 cze 2009, o 12:28

Fasol napisał(a):usunięcie katalizatora bardzo wam pomoże.... w zabiciu momentu obrotowego :)
Pozdrawiam !


a to ciekawe... udowodnij swoją teorię wykresami z hamowni jak możesz
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Robertuss » 26 cze 2009, o 12:35

Fasol napisał(a):usunięcie katalizatora bardzo wam pomoże.... w zabiciu momentu obrotowego :)

jestes tego pewny?
mowa jest o TDI :roll:
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Fasol » 26 cze 2009, o 12:36

e2, nie mam golfa więc nie mam wykresów z hamowni... Po co wycinać kata,skoro seryjny jest bardzo dobry ? zapycha się czy co ?

To samo się tyczy "stożków". z własnego doświadczenia wiem,że po zainstalowaniu stożka moc spada,jedynie dźwięk się zmienia. Jeśli już to proponuje sportową wkładkę K&N na to samo wychodzi...

ale co tam,ja tylko tak sobie gadam :)
Pozdro

[ Dodano: 2009-06-26, 12:37 ]
Robertuss, o usunięcie Kata pyta chłopak 1.8 benzyna :cisza:
Fasol
 

Postprzez Robertuss » 26 cze 2009, o 12:44

Fasol napisał(a):Robertuss, o usunięcie Kata pyta chłopak 1.8 benzyna

wiem :-)

ps.
zważając na fakt, że w tym temacie wypowiedzialo sie wiecej uzytkownikow diesli mogles dodac w swojej wypowiedzi o zabiciu momentu ze masz na mysli benzyniaka :-)

Pozdro!
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość