Katalizator & strumienica

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez e2 » 22 wrz 2009, o 18:50

ja też bym nie wytrzymał mając benzynę... zero możliwości szybkiej zmiany mocy, mały moment obrotowy...
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez SotoM » 22 wrz 2009, o 22:47

jarekddz napisał(a):Ja bym chyba nie "wytrzymił" gdybym miał ropniaka :D Jakieś chmurki z rana, czy inne dymki :D
Benzyniaki rulez :D

A tak poza tym, to zastanawiam się ciągle nad wyjęciem kata, ale jak panowie mówią, że spalanie wzrasta to mnie ciarki biorą ;/

:-) ja też tak kiedys mówiłe.... ale mnie to juz naprawde nie przeszkadza... pusci dymka. zauważ na drodze nowego dizla czy chmurki nie puszcza... :zdziwko: mimo ze maja katalizatory filtry czastek stałych...
po wycieciu kata. spalanie wzrasta... :-/ dziwne.... mim zdaniem fałsz... ja w byłym 2u litrowców przerobiłem ukł.wydechowy, kata niet... won z nim. to palił mi około 10L.
ja widze to spalanie wieksze tak. mam auto - wycinam kata bo bedzie lepiej szedł. - bach kat wyciety, no to but,but , but... no faktycznie lepiej idzie = wiecej paliwa takze bo go butujesz bo lepiej idzie... rozumiesz... lżejsze wydychanie spalin ma spowodowac wieksze spalanie.... :zdziwko:
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez łaksiak » 23 wrz 2009, o 07:26

nio i kat wycięty wstawiona rura
teraz sie odmulił, idzie jak burza i oddycha jak powinien :cancan: aa i nie kopci :)
w końcu przestałam sie spóxniać do pracy :lol:
Avatar użytkownika
łaksiak
Ekspert
 
Posty: 1243
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Stettin [ZS]

Postprzez killah » 23 wrz 2009, o 10:28

słuchajcie a jakby wyciąć tłumik środkowy do tego? auto może się zamulić czy raczej tylko będzie głośniejsze?
killah
 

Postprzez prezesik » 23 wrz 2009, o 15:21

raczej będzie głośniejsze. Obecnie mam tłumiki seryjne, wcześniej miałem środkowy - przelot jako rurka, końcowy sportowy ULTER. Po zrobieniu ok. 100 tys.km na LPG końcowy tłumik w środku tak zardzewiał, ze z hałasem nie można było wytrzymać przy 120 km/h.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Lucek777 » 23 paź 2009, o 03:35

Ja osobiście jeszcze mam kata , ale też wytnę , dla tych co chcą sprawdzić czy będzie poprawa proponuję teścik przebiec 500 metrów oddychając przez słomkę to taki ala kilku letni katalizaor :lol: A tu przykład na Corolli z wykresem z hamowni
http://img14.imageshack.us/i/przechwytywaniecor.jpg/
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

nie ma kata

Postprzez mate1.8 » 4 lis 2009, o 11:18

siema powiedzcie mi gdzie w AAM jest kat bo nie moge go ujrzec,jezeli w ogole sie tam znajduje??
mate1.8
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 00:26
Lokalizacja: Dobczyce

Postprzez swatu » 4 lis 2009, o 15:35

mate1.8 napisał(a):jezeli w ogole sie tam znajduje??
oczywiscie ,ze sie znajduje ,no chyba ze poprzedni własciciel juz dawno go wywalił.
ogolnie znajduje sie przed złączka tylnej rury wylotowej.

szybciej znajdziesz go na rys.:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... a9c2c4de46
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mate1.8 » 4 lis 2009, o 18:37

hm nigdzie go tam nie ma,nawet nie widac zadnych spawow ,moze dlatego moj golf tak dobrze chodzi hehe,dzieki :-)
mate1.8
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 00:26
Lokalizacja: Dobczyce

Postprzez swatu » 4 lis 2009, o 18:43

mate1.8 napisał(a):hm nigdzie go tam nie ma,nawet nie widac zadnych spawow
pewnie zostal zdemontowany i sprzedany ....
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 4 lis 2009, o 19:32

Dobrze że nie masz kąta...silniczek lepiej wtedy oddycha... ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Procent » 4 lis 2009, o 22:30

Same plusy, ale mając benzynkę mogą ci przeglądu nie podbić jak będzie koleś jakiś upierdliwy. W dieslach dopuszczalne, w benzynach nie.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości