Katalizator & strumienica

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez K@mil » 23 mar 2010, o 21:08

Bo u mnie siedzi kat :D jak przycisne go na benie to czuc jajkami czyli ze pracuje x) ale golfik ma juz te 200tys i wydaje mi sie ze juz pora go wyciac ale mam obawy wlasnie o dzwiek :D ... zastanawialem sie jeszcze na zwykla rurka
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

 

Postprzez saladrus » 23 mar 2010, o 21:22

K@mil napisał(a):zastanawialem sie jeszcze na zwykla rurka

u mnie jest zwykła rurka i tłumik drgań ...
dzwięk nawet fajny to daję ... i nie męczący na trasie .
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez prezesik » 23 mar 2010, o 21:57

K@mil napisał(a):Bo u mnie siedzi kat :D jak przycisne go na benie to czuc jajkami czyli ze pracuje x) ale golfik ma juz te 200tys i wydaje mi sie ze juz pora go wyciac ale mam obawy wlasnie o dzwiek :D ... zastanawialem sie jeszcze na zwykla rurka
u mnie jest 301,5 tys.km i czuję, że już jest lekko zamulony w dolnych partiach obrotów, ale też obawiam się o dźwięk, aby nie było głośniej.
Zastanawiam się nad jakimś tłumikiem zamiast strumienicy w miejsce kata, ale czy napewno strumienica jest lepsza na odmulenie auta niż wstawienie jakiegoś tłumika?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Goral1985 » 23 mar 2010, o 22:14

Jest duuuzo lepsza :-D wystarczy poczytac i poszukac na necie ;-) Zamiast Kata najlepiej i najbezpieczniej jest wsadzic RURKE!!!! Choc strumienica tez jest dobrym wyborem pod warunkiem ze jest to markowa strumienica :mrgreen: Nie ma nad czym sie zastanawiac bo DZWIEK duzo sie nie zmieni ja wywalilem kata i tlumik srodkowy i zostawilem tylko seryjny tlumik koncowy i delikatnie mi mruczy naprawde ,,DELIKATNIE" Nie meczy w dluzszych wycieczkach :-D
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez tomak999 » 23 mar 2010, o 23:11

a co myślicie o czymś takim ja mam wbity kat w dowód ale przegląd to i tak bez problemu pojdzie :-) tyle że w katalizatorze w ABU jest sonda lambda i tu mam link do zamiennika katalizatora na strumienice i jeszcze tylko mam pytanie jak to się ma do spalania?????????

http://moto.allegro.pl/it...golf_jetta.html
MK III
tomak999
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 23 mar 2010, o 12:27
Lokalizacja: lublin / hrubieszów

Postprzez Goral1985 » 24 mar 2010, o 06:29

jezeli masz LPG to nic nie ma :-D Bo jezeli masz tylko benzynke to zmieni sie napeno zapach spalin ,,napewno" zobaczysz roznice ;-) Palic moze minimalnie wiecej ale roznica bedzie niewieka :-D Tylko podobno jezeli samochud jest na PB to czesciej pada sonda bez kata!!!!! tak kiedys wyczytalem i troche prawdy jest bo 2 kolegom tak sie stalo po wymontowaniu KATA :-(
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez tomak999 » 24 mar 2010, o 21:34

no i kurde dalej nie wiem co robić czy zostawić kata czy wywalić no nic dziękuje wam za odpowiedzi temat uznaje za zamknięty pozdro :-D :ok:
MK III
tomak999
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 23 mar 2010, o 12:27
Lokalizacja: lublin / hrubieszów

Postprzez swatu » 24 mar 2010, o 21:53

nic nie rób zostaw tak jak jest ,ja tez u siebie chciałem wywalic kata ale odpusciłem to sobie ze względów przepisowych.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tomak999 » 24 mar 2010, o 22:26

no chyba masz racje i tak zrobie nie ma co kombinować skoro tak jest to widocznie ma być kat zostanie ;-)
MK III
tomak999
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 23 mar 2010, o 12:27
Lokalizacja: lublin / hrubieszów

Wymiana strumiennicy na rurke

Postprzez kulik » 8 kwi 2010, o 20:14

Witam.
Mam golfika 1.8 (ADZ) +gaz. Jakiś czas temu (około pół roku) włożyłem strumiennice. Doczytałem się wielu negatywów ze strumiennicą montowaną w zagazowanych silnikach. Chciałbym was o to spytać czy wymiana na rurkę byłaby korzystna? Po 2 (wczesniej z katalizatorem bylo to samo) denerwuje mnie strasznie krystaliczny dźwięk z tamtąd dochodzący. Przykładowo gdy stoje z boku auta nie słyszę buczenia z tyłu auta tylko z pod spodu. Nie zależy mi też na tym żeby głośność znacznie się podwyższyła ale też nie będzie przeszkadzać. Dodatkowo powiem, że mam końcówkę Sebringa.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
kulik
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 26 maja 2009, o 18:51
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Procent » 9 kwi 2010, o 00:22

:hurra: :brawo: mądra decyzja/ Wstawiaj rurkę. Będzie tylko lepiej
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 10 kwi 2010, o 11:14

Wstawiaj rurke o tej samej średnicy i będzie dobrze,a nawet lepiej ;-) ale możesz mieć problemy na przeglądzie...
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron