Katalizator & strumienica

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez GTI07 » 22 cze 2010, o 20:08

kajtek ale przelot rurki nie może być mniejszy :?: rocznik mam92amodelowo93
Pozdro
Zapraszam do mnie.Moje MKIII: http://www.golf3.pl/topics2/wszystko-za ... t20834.htm
Avatar użytkownika
GTI07
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 13:58
Lokalizacja: Lubliniec

 

Postprzez Goral1985 » 22 cze 2010, o 20:12

jezeli masz ABS-A to raczej masz kat wbity w dowod!! a rurka musi byc tej samej srednicy!!!
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez pustylol » 22 cze 2010, o 20:14

wiec tak najlepiej było by zrobic tak :Dd oczywiście jeśli chcesz pogorszyć sobie słuch wiem to z własnych doswiadcze,ń

kata i środkowy wywalamy bo nam to nie potrzebne:D
I zamiast tego mozna rurke wstawić najlepiej o nieco wiekszej srednicy i zaadaptowac ja całutka az do koncowego :D nie zakladaj węższej
sprzedam graty mk3 passat b3 silnik vr6 felki keskin schmidt
Avatar użytkownika
pustylol
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 9 mar 2009, o 22:56
Lokalizacja: EKUtno

Postprzez GTI07 » 22 cze 2010, o 23:19

pustylol ostatni też mam wywalić :?: Ciekawe :] :chytry:
Pozdro
Zapraszam do mnie.Moje MKIII: http://www.golf3.pl/topics2/wszystko-za ... t20834.htm
Avatar użytkownika
GTI07
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 13:58
Lokalizacja: Lubliniec

Postprzez PabloSBT » 23 cze 2010, o 14:33

wywal tylko kata samochód się troche odmuli ale po co środkowy wywalać będzie ci pierdzieć :d i przeglądu nie przejdziesz chyba że masz znajomego na stacji diagnostycznej :d
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

sonda lambda problem!!!!!!!!!

Postprzez stachu12343 » 8 sie 2010, o 12:40

witam. mam problem. kupilem nowa sonde lambda uniwersalna boscha i po jej zamontowaniu nie da sie wogole jechac szarpie,brak mocy,silnik gasnie jak odepne ja to jest wszystko OK.
wczesniej to stara sonda uszkodzona mialem odpięta przez dlugi czas i tak sie jezdzilo bez tej sondy i teraz kupilem pare dni temu i zalozylem i jest lipa bo nie ma czym jechac/.Co moze byc tego przyczyna????prosze o rade
stachu12343
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:34
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez pablomed » 8 sie 2010, o 13:20

Napisz czy zimny silnik normalnie odpala i dopiero po rozgrzaniu jest problem czy od razu na zimnym też. Upewniłeś się że nie pomyliłeś kabli sondy? Bo uniwersalna miała 4 kable do samodzielnego podłączenia tak? Użyłeś do połaczenia złączek zaciskowych? Nie lutowałeś czasem kabla sygnałowego?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez stachu12343 » 8 sie 2010, o 22:04

odpali normalnie i jak pochodzi troche zaczyna szarpac silnikiem i gasnie. sonda ma 4 przewody 2 białe, czarny, szary. lutowane byly wszystkie przewody. złączek macher nie uzył tylko lutował je wszystkie, raczej przewodow nie pomylil
mechanik mi lutowal
stachu12343
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:34
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez czaro » 9 sie 2010, o 05:12

stachu12343, z tego co się orientuję to przewodów sondy nie wolno lutować, więc wróć do tego mechanika i niech Ci to z powrotem rozdzieli i połączy złączkami.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez stachu12343 » 9 sie 2010, o 09:37

to lutowanie moze byc przyczyna tego ze szarpie silnikiem i gasnie??? nie wiedzialem nawet ze nie mozna lutowac tych przwodow. ale mechanika wybralem
stachu12343
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:34
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez czaro » 9 sie 2010, o 20:04

Jakie mogą być przyczyny lutowania to dokładnie nie wiem ale bardzo możliwe. Ktoś inny niech się w tej kwestii wypowie. A co do mechaników to mój stwierdził ostatnio (dwa tygodnie temu) że nie mam sądy- chciałem wymienić, i że przez to że mam wyciętego kata to nie da się zamontować sondy. Ogólnie nawet nie znalazł przewodów z wtyczką a stwierdził że i kabel mam odcięty. Więc mu przewód pokazałem a sondę zamontowałem przy pomocy kumpla- tyle że ja kupiłem dedykowaną NGK do golfiaka więc wtykę miałem. Teraz jeżdżę i obserwuję spalanie. W sumie ty też piszesz że nie miałeś sondy wię powiem Ci że u mnie po podłączeniu nie ma jakiś dziwnych zachowań silnika. Mam tylko nadzieję że mniej będzie pił. :lol:
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 9 sie 2010, o 22:02

stachu12343, proponuję sam sprawdź czy mechanik nie pomylił kolejności kabli. We wtyczce pierwszy nieco oddalony od reszty to najważniejszy sygnałowy - i tylko tego właśnie nie wolno lutować, mniejsza z tym dlaczego, ale tak czy inaczej zaburzenie pracy sondy związane z lutowaniem tego kabla nie powinno wystąpić tak natychmiast , niemniej trzeba to poprawić. Następny jest kabel masowy a ostatnie dwa są od grzałki sondy. Nie pamiętam czy sygnałowy w uniwersalnej sondzie to czarny czy szary ale to już łatwo znajdziesz w necie. A jeśli nic nie ustalisz to wypada podpiąć auto pod VAG.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości