Katalizator & strumienica

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez stachu12343 » 14 sie 2010, o 15:42

a jest jakis moduł czy cos od tej sondy??????? bo gdzie przewody wchodza do srodka . gdzie one ida????
stachu12343
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:34
Lokalizacja: KIELCE

 

Postprzez pablomed » 16 sie 2010, o 11:03

Ida do sterownika silnika i na podszybiu po prawej koło mechanizmu wycieraczek i innego modułu brak. Ale na razie interesuj się sama wtyczką sondy i jej okolicą
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez sitek699 » 24 wrz 2010, o 07:25

:-D podepne sie tutej by nie zakładac nowego temata :P więc nie mam kata zamiast niego strumienice i jakby nie bylo slychac buczenia w koncowym tylko gdzies po srodku co z tym zrobic srodkowy tez wywalic? a koncowy mam dwururke
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez SotoM » 24 wrz 2010, o 18:16

koleżko wywalić to nie problem tylko problem będzie jak starci na mocy. nie można robić zbyt przelotowego układu -nie w 75km.koncowy tłumik jaki masz?? zwyklaka czy juz buczałke
jak byś miał motor 2.0 to co innego.
skoro słyszysz buczenie po środku to sprawdź układ wydechowy pod względem nieszczelności...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez sitek699 » 24 wrz 2010, o 18:20

SotoM koncowy buczalka a da cos jak zamiast stumo dam rurke?
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez SotoM » 24 wrz 2010, o 19:10

za miast strumo- rura przelotowa-> strumo przed tłumikiem przedostatnim(na końcu prostej rury tak jakby pod siedziskiem tylnego siedzenia) z tym ze ja w 2.0 115km tez wywaliłem przedostatni tłumik. i hamowania mi wypluła 126km i około 190Nm po tej przeróbce
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

sonda lambda

Postprzez guma » 25 wrz 2010, o 23:33

witam czy sonda lambda od 1,6 bedzie pasować do 1,4i czy zmieniając kostki z prostokątnych na kostki zjednym zaokrągleniem kolejność jest ta sam
guma
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:31
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Imper » 26 wrz 2010, o 17:37

zmieniasz wtyczke na podstawie kolorow kabli (kolejnosc pozostaje ta sama o ile to ten sam typ sondy tyle ze ze starsza wtyczka) czy pasuje tego nie wiem trzebaby bylo sprawdzic jakos po numerach
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez jechalek » 13 lis 2010, o 17:46

witam mam pewien problem
wymieniłem dziś tłumik końcowy na seryjny (wcześniej był jakiś basowy i głośno ryczał) i nadal dość głośno pracuje, szczególnie przy gwałtownym gazowaniu , środkowy tłumik też jest seryjny, tylko zamiast kata jest strumienica, i stąd moje pytanie czy to wina strumienicy że tak głośno chodzi??
jechalek
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 16 sty 2008, o 11:30
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez killah » 13 lis 2010, o 21:43

środkowy może być wypalony
nieszczelności w układzie - aby sprawdzić czy masz nieszczelności zatkaj dłońmi końcowy wydech. Jak będzie nieszczelność to wyczujesz to.
killah
 

Postprzez jechalek » 14 lis 2010, o 14:12

ok dzięki jutro zobaczę
jechalek
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 16 sty 2008, o 11:30
Lokalizacja: podkarpacie

Szczelność układu a sonda lambda

Postprzez gello1 » 26 lis 2010, o 18:57

Witam

Mam nieszczelność na złączu elastycznym za kolektorem ale przez katalizatorem i sondą lambda.

Obrazek

W związku z tym mam pytanie. Czy ta nieszczelność może wpływać na zakłucenia w pracy sondy lambda. Dodam, że silnik pracuje normalnie. Ale jak na pojemność to mogłby palić mniej.Tak mi się wydaje :zalamany: . Bo pali koło 7l/100km a wcale szybko nie jeżdże rzadko kiedy na trasie jest ponad 120km/h. Jeszcze koło 90-100km/h. ale w spalaniu nie widzę żeby mniej palił.
Może przez to, że jest ta nieszczelność jest nadmiar tlenu przez co sonda wysyła do komputera, żeby zrobić uboższą mieszankę. Bo jeśli chodzi o moc to tak za bardzo bez obrotów minimum 3 tys to za bardzo nie reaguje na pedał gazu.
Co wy na to???
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości