wycięty kat rura / strumienica (fajniejszy dźwięk)
środkowy ori / wycięty i zastąpiony rurą (baaaardzo głośno, zgodny z zasadą słychać a nie jedzie )
końcowy ori, ori dwururka z TDI / jak coś bardziej mruczącego to Ulter, Remus, byle z umiarem
Pamiętać musisz o tym, że dźwięk tak naprawdę robi środkowy tłumik, więc nawet jeżeli wpakujesz sportowy końcowy, a środkowy będzie oryginał, to dźwięk będzie przytłumiony, przyjemniejszy dla ucha, ale bez przesady. Dla mnie to jest plus, słychać że coś jest inaczej, ale nie buczy, nie telepie, można w komforcie podróżować.
Wywalając środkowy nawet na seryjnym wydechu z tyłu będzie dużo głośniej, będzie Cię denerwowało w dłuższych trasach buczenie
Wywalając środkowy + sportowy końcowy... Buczenie, dudnienie, ale niektórych to jara