Katalizator & strumienica

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez saszelqq » 26 gru 2012, o 18:45

No to mówię, strumienica Ci nic nie da, przynajmniej tak jest w dieslu. Kawałek rury odpowiedniej średnicy wstawić zamiast katalizatora i tyle.
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez maximus_spi » 26 gru 2012, o 19:22

jezeli nic mi nie da to ok :-) bo nie zalezy mi na jakims polepszeniu dzwieku tylko zeby nie bylo gorzej czt.glosniej :-) zreszta to tylko profilaktyczne pytanie na przyszlosc ale dzieki :-)
Avatar użytkownika
maximus_spi
Gaduła
 
Posty: 581
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 10:43
Lokalizacja: SPI
Rocznik: 95
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 27 gru 2012, o 02:09

maximus_spi napisał(a):Opik a tak z ciekawości jak wywalisz kata w tdi i wstawisz np strumienice,nie bedzie jeszcze glosniej?? klekotliwie?? jesli tak to czy jest jakas alternatywa oprocz strumienicy?? po wywaleniu kata w tdi


nie wiem jak w dieslu bo nie widzialem jeszcze diesla ze strumienica chyba, przy turbo wydech ma mniejsze znaczenie niz w wolnossaku, powiedzialbym ze nawet duzo mniejsze ;) wiec w takim wypadku zwykly kawalek rury wspawac, strumienica przy benzynie robi fajny dzwiek, w dieslu raczej nic nie zmieni na lepsze
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez saszelqq » 27 gru 2012, o 12:04

Opik, dokładnie się z Tobą zgadzam, mam takie samo zdanie :ok:
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez siwy_83 » 29 gru 2012, o 21:38

Panowie ja nie mam kata z przegladem bez problemu :-P zamiast kata jest rura drugi przelot i końcowy sportowy :-P w 2,0 8v 2e fajnie mruczał po swapie na 2,0 16v abfa jest duzo głośniej bo wieksza moc ale jest ok
Golf 3 Gti Edition 2,0 16v ABF
moj-golf/2-0-16v-abf-gti-edition-by-siwy-t46449.html
Scirocco Scala 2,0 16v ABF
inne-samochody-z-rodziny-vag/scirroco-ii-scala-2-0-16v-abf-by-siwy-t58893.html
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
Avatar użytkownika
siwy_83
Fanatyk
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 10:36
Lokalizacja: Łódź

Postprzez witboy » 31 gru 2012, o 21:06

w dieslu moze byc nawet sama rura az na zewnatrz auta najlepiej ok 60 mm i bedzie si... i mega glosno nie bedzie, a moc moze wzrosnac nawet i turbo bedzie szybciej wstawac bo nie bedzie mialo oporow
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bart » 14 sty 2013, o 01:15

Odkupie temat, gdyz tez chce wywalic puste kata i wstawic strumiennice. Wkurza mnie metaliczny dzwiek, a te swist to by pasowal i lekka poprawa dolu. Przelot i dolot jest.

robson2314: i jak wrazenia przed i po zalozeniu strumienicy ?
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Opik » 14 sty 2013, o 01:36

Bart, jesli myslisz ze strumienica cokolwiek pomoze to gratuluje ;) chyba ze masz kata zapchanego jak tojtojki na woodstocku ;)
dzwiek jest na pewno fajniejszy niz seria, nie ma tego rzepolenia pustej puszki po sardynkach jak w wypadku wydlubanego wkladu z kata, a nie jest tez przesadnie buczaco. Mowie o przypadku gdzie srodkowa pucha jest ori a koncowy to przelotowy Remus.
Przy pelnym przelocie bez srodkowego tlumika to steumienica nic juz nie zmieni, i tak i tak jedno wielkie buczenie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bart » 19 sty 2013, o 01:41

Bardziej mi chodzi o te zawirowania jakie tworzy pusty kat. Sa nieukierunkowane. Pusta rura to nie dla mnie. Mysle teraz czy przelotowy jakis i bawic sie ze w spawanie gniazda na sonde i kragla na 3 sroby. Czy kupic gotowca czyli: strumiennica w budzie kata, z gniazdem na sonde i kraglem do przykrecenia do kolektora.
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Opik » 19 sty 2013, o 13:34

Zawirowania zawirowaniami, jak to brzęczy dramatycznie

Jak nie chcesz rury to pozostaje strumienica, kwestia teraz czy wybierzesz "normalną" i sobie wspawasz gniazdo itd, czy taką gotową jak piszesz
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez strzeliniasty » 19 sty 2013, o 14:22

strumienice i dospawane koncowki mialem w poprzednim golfie
dodatkowo rozcialem koncowy tlumik wywalilem bebechy i zaspawalem spowrotem

tutaj filmik http://strzeliniasty.wrzuta.pl/film/2ot ... y/mov00106

pozniej zalozylem nowy uklad przelotowy z rury 2.5" zakonczony tlumikiem ultera - halas bym nieziemski na bielawie wyszlo 125.5dB

http://www.youtube.com/watch?v=sNVr2lQFw94
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Emiczka » 19 sty 2013, o 17:42

Ja mam coś ala katalizator i końcowy tłumik wybebeszony ultera buczy jak nie wiem co.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość