Końcówka tłumnika

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez Radi » 2 lip 2010, o 18:35

właśnie są komory a dokładniej rury/rura i będzie lipa jedyne co mozesz to za puszką dać rozgałęzienie na dwie rurki
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

polerowana końcówka wydechu jak zabezpieczyć przed rdzą

Postprzez Wonski » 18 mar 2011, o 22:15

Witam

Ostatnio wymieniłem wydech końcowy na dwururke z tdi. Końcówkę wypolerowałem i teraz jak popadało pojawiła mi się miejscami rdza, czy da się jakimś środkiem zabezpieczyc tą wypolerowana końcówke przed rdzą ?? proszę o porady
Wonski
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 20:25
Lokalizacja: Będzin

Postprzez siwex » 18 mar 2011, o 22:26

witam
ale konćowka jest aluminiowa nie rdzewieje tylko zachodzi osadem
jedynie mozna od czasu do czasu pasta przejechać
Polerowanie i malowanie
Polerowanie:

*Felg
*Relingów
*Części silnikowych
Malowanie:
*Felg
*Elementów karoserii
Tanio i solidnie
Ceny i kontakt
siwex
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18 mar 2011, o 22:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Wonski » 18 mar 2011, o 22:30

a stalowa ?
Wonski
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 20:25
Lokalizacja: Będzin

Postprzez siwex » 18 mar 2011, o 22:45

ogólnie stal sie ciezko poleruje wiec watpie ze masz stalową
bezbarwny nie chyci wiec odpuść jedynie aluminiowa jest OK i nie zardzewieje
Polerowanie i malowanie
Polerowanie:

*Felg
*Relingów
*Części silnikowych
Malowanie:
*Felg
*Elementów karoserii
Tanio i solidnie
Ceny i kontakt
siwex
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18 mar 2011, o 22:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez killah » 19 mar 2011, o 12:12

siwex napisał(a):ogólnie stal sie ciezko poleruje wiec watpie ze masz stalową
bezbarwny nie chyci wiec odpuść jedynie aluminiowa jest OK i nie zardzewieje


mylisz się. nie wiem z jakiego stopu jest wydech ale rdzewieje i to bardzo. on nie rdzewieje jak nie zedrzesz warstwy którą jest pokryty.

jak jest spolerowany na lustro to już tylko zwykła stal która w zimę rdzewieje masakrycznie. codziennie trzeba polerować pastą polerską ale po zimie cała polerka do odnowy.

mi z polerki zostały zwykłe rury. w lato chyba powrót do kwasówki jakiejś. może znowu basowy ale taki mega delikatny. albo kupię końcówki i te oryginalne utne.
killah
 

Postprzez trollu » 19 mar 2011, o 15:31

u mnie to samo, ta warstwa ochronna juz chyba wcześniej powiedziała papa bo w niektórych miejscach są małe wżery, spolerowałem na lustro przed zimą, teraz bedzie trzeba poprawić zabieg, codziennie WD40 i może ruda nie ruszy tak szybko :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez sitek699 » 22 mar 2011, o 22:57

ja mam z jakiegos stopu nie rdzewieje uzywam AUTOMAX pozdro
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

końcówka z kwasówki do diesla

Postprzez killah » 27 mar 2011, o 15:44

elo

z racji tego że męczy mnie już polerowanie końcówek (teraz są już rost style :D ) to mam ochotę kupić takie coś:

http://www.golf3.pl/topics35/koncowki-t ... %F1c%F3wka

dużo jest roboty z przyspawaniem czegoś takiego? robił ktoś coś takiego u siebie?
killah
 

Postprzez ssn » 27 mar 2011, o 16:36

Generalnie nie jest z tym aż tak dużo roboty. Musisz zdjąć tłumik, odciąć stare końcówki i przyspawać na ich miejsce nowe :hyhy: Mi się osobiście ten pomysł nie podoba... Ja bym zostawił oryginalne. Jak nie masz wprawy w spawaniu na 97,5% przyspawasz krzywo ;] Robiłem coś podobnego tylko w mk2 i nie na chromowanych końcówkach tylko na ori GTI. Nie wyszło mi (wbiłem się w te 97,5% :wstyd: ) i w rezultacie byłem zmuszony zrobić jedną. Sry za ot :mrgreen:
Chrom i tak będziesz miał czarny na końcu więc przemyśl czy warto :-)
Avatar użytkownika
ssn
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 27 sty 2011, o 14:14
Lokalizacja: WU

Postprzez killah » 27 mar 2011, o 16:43

ssn napisał(a):Generalnie nie jest z tym aż tak dużo roboty. Musisz zdjąć tłumik, odciąć stare końcówki i przyspawać na ich miejsce nowe :hyhy: Mi się osobiście ten pomysł nie podoba... Ja bym zostawił oryginalne. Jak nie masz wprawy w spawaniu na 97,5% przyspawasz krzywo ;] Robiłem coś podobnego tylko w mk2 i nie na chromowanych końcówkach tylko na ori GTI. Nie wyszło mi (wbiłem się w te 97,5% :wstyd: ) i w rezultacie byłem zmuszony zrobić jedną. Sry za ot :mrgreen:
Chrom i tak będziesz miał czarny na końcu więc przemyśl czy warto :-)


w tym momencie z polerki na lustro została rdza więc może być tylko lepiej :D chyba że kupię sobie nowy tłumik jakiś.

generalnie mogę zlecić robotę komuś kto umie spawać. bardziej chodzi mi o to by zobaczyć jak to wygląda u kogoś kto już coś takiego ma.

chyba w benzynie nie będzie się brudzić na czarno końcówka?
killah
 

Postprzez ssn » 27 mar 2011, o 17:38

W benzynie zostaje taki ciemno żółty nalot, ale to chyba bardziej przez temperaturę tłumika i zanieczyszczenia z zewnątrz. Tak czy inaczej takie końcówki nie są w moim guście ;-)
Avatar użytkownika
ssn
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 27 sty 2011, o 14:14
Lokalizacja: WU

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości