POMOCY!!!

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

POMOCY!!!

Postprzez Monitor » 7 lis 2007, o 13:35

mam problem z moim autem. sprowadziłem go w kwietniu tego roku. jest to benzyna 1.6 93'. w sierpniu przepalił mi się tłumik który był wcześniej i zamontowałem sportowy układ Ulter'a. jednak zauważyłem że stracił on na swoim wigorze, ogólnie trochę go zamula na nizszych. koledzy poradzili mi poczekac i nic na razie z tym nie robic. jednak podczas jazdy ostatnio sczególnie dały sie we znaki niskie obroty.kilka razy na wakacjach podczas długich wypraw potrafił zgasnąc (jeszcze ze starym tłumikiem).jak wrzuciłem na luz, zaczekałem chwile na poboczu i znowu go odpaliłem (czasem cieżko było go zapalić) no i chodził juz dobrze. na luzie jak go zapale to normalnie ma ok 900 obr/min ale dzis stojąc w korku w pewnym momencie spadało to do ok 600 obr/min.jakoś nie równo chodził....
Jeśli któryś z Was szanowni koledzy może mi doradzić co z tym zrobić - będę wdzięczny, bo zaczynam sie juz denerwowac ze juz do końca bede tak jeździł....
czerwony = szybki
Avatar użytkownika
Monitor
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:41
Lokalizacja: Machnów / Poznań

POMOCY!!!

 

Postprzez GooRyL » 8 lis 2007, o 11:18

900 obr...? wg mnie to troche malo.. znajomi w gofrach maja po 1000 - 1200
Avatar użytkownika
GooRyL
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 17 paź 2007, o 21:48
Lokalizacja: Żory

Postprzez speede » 8 lis 2007, o 11:32

Kolego zobacz filtr powietsza i zobacz swiece. a nastepna przyczyna czemu gasnie ci vw to moze byc wina tlumnika, moze byc za szczelny i nie wypuszcza wszystkich spalin... ale zobacz to co na poczatku napisalem :) pozdro
speede
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 paź 2007, o 12:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Monitor » 8 lis 2007, o 17:58

ok ...dzieki. a jesli chodzi o obroty, to nie przekraczają one u mnie 1000...
Avatar użytkownika
Monitor
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:41
Lokalizacja: Machnów / Poznań

Postprzez _mAster_ » 9 lis 2007, o 00:02

JA rowniez mam Golfa III benzyne 1.6 '94 i obroty mam nie wyzej niz 1000 ;> To cos zmienia? jak zapalam rano to mam 1000 ale to ssanie sie wlancza, ale po jakims czasie jak sie zagrzeje to spadaja do 700-800... Ostatnio zalozylem gaz i za pierwszym razem jak zatankowalem do pelna (gaz) zapalilem go wrzucilem na 2000 obrotow i poscilem gaz to obroty sapdly i zgasl i kilka razy sie juz to zdarzylo... Pojechalem do goscia od gazu i mi podniosl obroty, ale znow przez jakis czas ciezko go bylo odpalic... Musialem mu pomagac przez wcisniecie gazu i to prawie do konca, az zlapal obroty, bo takto w ogole nie chcial zapalic, moze wiecie cos co jest przyczyna? Wiem ze tak troszke nie w temat ale sorki ;)
Avatar użytkownika
_mAster_
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 6 lis 2007, o 11:42
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez Mayk » 10 lis 2007, o 12:57

Mam też Ultera (trochę przerobiony) :mrgreen: i jest ok.Chyba nie liczyłeś że sam (zatkany) Ulter podniesie Ci MOC :lol:
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Postprzez Mayk » 10 lis 2007, o 12:59

A jeśli chodzi o obroty to radzę przemyć sondę w benzynie ioczyścić ją z nagaru :-P
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Postprzez Monitor » 10 lis 2007, o 19:56

nie liczyłem ze podniesie mi moc w aucie, ale tez nie liczyłem ze bedzie gorzej....
Avatar użytkownika
Monitor
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:41
Lokalizacja: Machnów / Poznań

Postprzez PiJey88 » 10 lis 2007, o 20:06

podłącz się pod VAGa. moze to poprostu silniczek krokowy.
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bąku » 10 lis 2007, o 23:49

a powiedz co ty wymieniłeś cały układ od kolektora czy tylko końcowy tłumik
pierwszego dnia było powietrze
drugiego dnia powstał volkswagen
bąku
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 10:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Redrick » 11 lis 2007, o 12:19

możliwe że przez wymiane układu na bardziej przelotowy spadło ci ciśnienie i autko gożej sie zbiera tak tez jest ze strumiennicami w jednych autach coś dają bo lepszy jest wylot spalin a w drukich autach ten wylot jest za duży spada ciśnienie i autko zamula a co do obrotów to sonda nie ma znaczenia jak byś ją całkiem odpioł i odpalił auto to nie zauwarzył byś rużnicy w obrotach sprawdź sam
Avatar użytkownika
Redrick
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 14 lip 2007, o 19:14
Lokalizacja: Szamotuły

Postprzez Monitor » 11 lis 2007, o 15:58

nie jestem fachowcem, ale podłączałem go do kompa (jakies kabelki w panelu pod radiem) ale nic nie wykazało nieprawidłowego....wymieniłem 2 tłumiki: srodkowy i końcowy.jak silnik nie jest rozgrzany , kiedy dodaje gazu na obrotomierzu wskazówka reaguje szybko na dociśnięcie gazu (czyli normalnie), jednak kiedy juz sie rozgrzeje to przy dodawaniu gazu jest opóźnienie na obrotomierzu i przy czestym dodawaniu gazu potrafi sie dusić.....
Avatar użytkownika
Monitor
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:41
Lokalizacja: Machnów / Poznań

Następna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości