Moderator: Moderator
Siema . Tak jak w temacie mam problem z plecionka , poniewaz wymienilem ja na nowa w pazdzierniku i dzisiaj zobaczylem , ze znowu puszcza i samochod zrobil sie glosniejszy . Co moze byc powodem i jak temu zapobiec
buziol12 napisał(a):W silniku 1.8 nie ma wieszakow przy silniku, bo rura wydechowa wychodzi za silnikiem a nie przed (tak ma np. 1.6).. wieszaki bedziesz mial tylko przy tlumiku srodkowym i koncowym
rafal9119 napisał(a):ja wyrzuciłem element elastyczny i wstawiłem rure i jestoki pare lat spokoju.
DiamondHooligan napisał(a):Powiedzcie mi tylko po co to jest ? czy można zamiast tego założyć zwykłą rurę ?
Paweu_mk3 napisał(a):DiamondHooligan napisał(a):Powiedzcie mi tylko po co to jest ? czy można zamiast tego założyć zwykłą rurę ?
Postów wyżej przeczytać to się nie chce co?
Ta 'plecionka' tłumi drgania silnika ,które mogłyby się przenosić na układ wydechowy. Jeśli złącze elastyczne już padło należy je wymienić na nowe...
Wstawić rurę niby można.. Ale usztywnienie całego układy nie przyniesie niczego dobrego dla kolektora.. To tak jakby wycieli Ci kolano i wstawili zamiast tego rurkę. Niby chodzić można.. ale noga dalej sztywna.
Złącze elastyczne 'plecionka' kosztuje niewiele. Bodaj z 40 zł. Ofc. dobrać ją trzeba pod twoją średnicę wydechu czyli to będzie chyba 55 mm.
Gdy silnik za mocno drga to 'plecionka' może się szybko posypać. Radzę zainteresować się również poduszkami silnika.
assesino napisał(a):Plecionka to nic innego jak tłumik drgań. Bez niego tłumik może drgać-rezonować, przez co drgania mogą przenosić się na budę.Lepiej żeby był na swoim miejscu.I tak jak kolega wyżej pisał rozwalone poduchy silnika przyspieszają koniec jego żywota.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości