podbijam temat też mi chodzi o ładne pierdnięcie ale z umiarem żeby przyjemnie buczał i również myślałem nad strumienicą a może sam końcowy typu mugen co polecacie
Pajdus ja mam 1.8 GT 90 KM i mam zalozona dwururke i musze Ci powiedziec ze lubie stac kolo niego jak chodzi ladnie tak mruczy nie mowiac o jezdzie na wysokich obrotach i hamowaniu silnikiem mmmm piekny dzwiek naprawde
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Ja u siebie w mym skromnym 1.4 mam rurke zamiast kata a w dowodzie mam wbity i diagnosta nawet nie mruknal:):),zamiast srodkowego mam przelotowke i oryginallny koncowy i ten efekt bardzo mi sie podoba:) wczesniej mialem MUGENA zamiast koncowego i bylo o wiele za glosno i kazdy patrol mnie zatrzymywal a przy predkosci powyzej 110 byla masakra bo nawet radia nie slyszalem:(
mysle ze wystarczy Ci cena 80 zl mam tej firmy a reszta tlumika to od silnika idzie rowna rura bez kata a potem nad belka mam "srodkowy" i potem koncowy
przeglady przechodzi ladnie
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
ja mam rure rowna bez zadnych udziwnien i nad belka tlumik i koncowy taki. postaram sie nagrac dzwiek jeszcze dzis
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Ja w 2.0 2e 115km mam u siebie zamiast kata rure drugi przelotowy i ostatni sportowy z kwasówki i powiem wam,ze dzwiek jest jak dla mnie fantastyczny nie jest bardzo głośno tylko tak akurat i to przyjemne mruczenie