Pytanie o strumiennice

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Pytanie o strumiennice

Postprzez MiroGti » 30 maja 2015, o 19:47

Witajcie,doradzcie co będzie lepsze bo zatkał mi się kat i go wyciołem ale efekt wiadomy dzwoni :-( i zastanawiam się czy dać strumiennice czy dać rurkę w środek kata bo puszkę zostawiłem ,a z drugiej strony czy strumienica źle nie wpływa na zawory jak szybciej te spaliny będą wylatywać?w sensie czy nie wypala ich za bardzo. ?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Pytanie o strumiennice

 

Postprzez GolfiarzJR » 30 maja 2015, o 20:07

MiroGti, Ja mam u siebie strumienice od 3 lat i nic się nie dzieje , jak masz po strumienicy tylko rury to koncowy będzie dostawał w kość bo tylko on będzie hamował spaliny i szybciej sie zużywał , dużo ludzi poleca zrobic samą rurę , według mnie pusty katalizator (zeby tylko był na przegląd) potem strumienica i rury i koncowy jest nawet niezłym efektem
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 30 maja 2015, o 23:03

Ja myślę dać strumienice a reszta zostaje,czyli srodkowy i koncowy bo założyłem nowe teraz ,tylko myślę co zamiast kata żeby nie ryczało tylko wyciszyło a zarazem nie blokowało spalin
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 30 maja 2015, o 23:08

albo prosta rurka, albo strumienica, jak stryjenka uważa :D strumienica nie da przyrostu mocy ani też nie zaszkodzi jak będzie w dobrym miejscu wspawana, mam u siebie i w stosunku do prostej rury można zauważyć nieco fajniejszy dźwięk, ale to niewielka różnica
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 31 maja 2015, o 12:39

Opik, Nie szukam przyrostu mocy tylko wkurza mnie dźwięk pustego kata ,tylko jak wspawam strumiennice to w jakiej odleglosci dać sonde przed nia? Żeby spełniała swoją rolę ,czy to nie ma znaczenia byle była przed ?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 31 maja 2015, o 16:42

Nie ma znaczenia byle była przed, czasami są strumienice z gotowym miejscem pod sondę
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 31 maja 2015, o 20:16

Opik, Oki dzięki za jasne wytłumaczenie. ,czyli zakładam strumiennice będzie mniej kombinacji a jakoś to wyglądać będzie ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez fosfor4 » 10 cze 2015, o 19:46

MiroGti, Witam.Dołączę się z zapytaniem - jakie będzie zużycie benzyny czy sonda nie zmieni składu mieszanki?Sonda bez odpowiedniego ciśnienia spalin zmieni skład mieszanki na zamiennikach - i będzie przepał !!!Np.11l/100km. :lol:
kaziowy
Avatar użytkownika
fosfor4
Badacz tematu
 
Posty: 226
Dołączył(a): 12 mar 2014, o 23:04
Lokalizacja: ZPL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 10 cze 2015, o 20:40

fosfor4 napisał(a): jakie będzie zużycie benzyny

Po założeniu strumiennicy nie zauważyłem wzrostu zużycia paliwa ,natomiast wydaje mi się że szybciej wchodzi na obroty :-D ,więc ogólnie jest na +
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości