Sportowy tłumik

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez Siw3k » 20 kwi 2012, o 09:12

Michael_Angelo napisał(a):Do autora tematu to żadnych wieśniackich strzelb ! ! !

nie chce wsi na swoim golfie choć mój wydech jest taki ale chce go zmienić. Narazie brak kasy na zmiane, miałem inne wydatki :zdegustowany: a co do:
Michael_Angelo napisał(a):dźwięku to jak ci zbyt cicho to wytnij sobie kata rotfl

to nie chce żeby było głośno :shock:

Opik napisał(a):a jak nadal za cicho to rozepnij wydech za dwururką


wcale nie chodzi mi o to :cisza: ma ładnie wyglądać i być cicho a nie ryczeć na cały regulator :szok: nie te czasy panowie
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez witboy » 22 kwi 2012, o 00:11

to sa 2 opcje tansza 2 rurka z tdi u tlumikarzy kosztuje z wymiana ok 140 zl
a najlepsze vr6 250 zl i masz klase wydech a z inox kocowkami to nawet cos tam sie swieci...

ale masz i cicho i seryjny piekny wyglad i gustownie
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Siw3k » 22 kwi 2012, o 17:26

witboy to musiałbym do ciebie podjechać jak bede w płocku bo czasami bywam tam to dałbym ci znać i jak bym miał kase to porwałbym się na tą od vr6 jak co to bede pisał ci na PW kiedy bede
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Końcowy sportowy wydech, a brak dżwieku

Postprzez danupl » 4 cze 2012, o 22:46

Witam. Zakupiłem od kolegi tu na forum sportowy wydech mugena i go wspawałem w miejsce starego ostatniego tłumika jednak nie ma żadnego efektu np basu. Cżesto u moich kolegów słysze jak fajnie brzmia im wydechy, a u mnie tego nie ma.Chce by był basowy pomruk, ale nie zbyt głosny (żeby mnie z km nie było słychac). Czy wyciecie środkowego i wspawanie rury da coś?Nie zepsuje tym smaym samochodu i przejde przegląd?
pozdrawiam
danupl
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 00:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jasiu0997 » 4 cze 2012, o 23:06

a kata masz ??
Mugen to raczej do Japońca :)
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez danupl » 4 cze 2012, o 23:07

Tak kat jest, ale wybebeszony. Mugena mam tego szerokiego. Czy jak wytne przedostatni tłumim to nie będzie za głosno i przegląd przejdzie?:)
danupl
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 00:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Opik » 5 cze 2012, o 00:45

Kup sobie końcowy Remusa porządny i będzie fajnie :P
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pandamian21 » 5 cze 2012, o 12:49

wytnij tego kata i bedzie ladnie mruczal:) niby pusty ale swoje zbiera.. tzn zatrzymuje spaliny i nie ma takiego cisnienia juz na ostatnim tlumiku.. a jak chcesz glosno to pusc od korektora sama rure, zakoncz tym swoim i bedzie git :-D
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez danupl » 5 cze 2012, o 13:03

Niestety na remusa trzeba mieć kasę, a poza tym mam już tego mugena wiec nie chciałbym zmieniać. Kata nie wytne, bo w końcu przeglądu nie przejdzie dlatego zastanawiam sie nad tym przed ostatnim tłumnikiem. Co o tym sądzicie??
danupl
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 00:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jasiu0997 » 5 cze 2012, o 19:57

to wytnij kata wykrusz srodek i wspawani w nim rurke i wspawaj spowrotem do układu :)
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez PiJey88 » 5 cze 2012, o 22:03

jak wywalisz środkowy to będzie kosmos, sąsiad na pewno cię nie polubi :zakrecony:

wywalenie kata + środkowy jakiś sensowny o większej średnicy lub "przelotowy" + ten mugen co masz powinien dać odpowiedni dźwięk, ale sporo rzeźby trzeba by było zrobić i chyba bez sensu...

z 1.6 nie poszalejesz z dźwiękiem niestety
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 5 cze 2012, o 22:33

pandamian21 napisał(a):pusc od korektora sama rure


a co to jest korektor?

ten siły hamowania, tak ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości