Sportowy wydech do TDI

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez Cinek33 » 19 lut 2013, o 12:03

Ja mam pełen przelot:) wyciąłem kata, zamiast środkowego tłumika mam wspawaną rurę :-P aż do końcowego tłumika. Końcowy oczywiście wybebeszony ;-) super turbinkę słychać jak świszczy. Polecam :ok:
Avatar użytkownika
Cinek33
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 28 lis 2012, o 10:42
Lokalizacja: Wojnarowa

 

Postprzez Karol B. » 19 lut 2013, o 12:47

Cinek33, a jak w środku to wszystko słychać? :-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez witek220 » 19 lut 2013, o 12:56

Cinek33, Mogłbys nagrac filmik jak to wszystko chodzi :) ?

I jak jest z jazda na codzien :D Da sie wytrzymac :)?

Ja myslalem dal pelen przelot. Ostatni też zastąpic rura :) Bo wybebeszony wedlug mnie robi za duze zawirowania powietrza i psuje ten najlepszy dzwiek :) Ale jestem bardzo zainteresowany jak to brzmi u Ciebie :)

Macie moze jakieś ciekawe filmiki z naszym motorem na przelocie :)?

[ Dodano: 2013-02-19, 11:58 ]
A i ja osobiscie w swoim tez nie mam kata tylko mam dwie strumiennice :) wedlug poprzedniego właściciela są one puste, ale nigdy nie sprawdzałem :)
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Cinek33 » 19 lut 2013, o 14:24

W środku aż tak bardzo nie słychać :] troche głośniej jest ale nie tak bardzo. Da sie spokojnie jeździć. Dźwięk jak dla mnie fajny, troche tak jakby bulgocze( zwłaszcza zaraz po odpaleniu gdy silnik zimny) ale dźwięk turbinki nadrabia wszystko :-D

[ Dodano: 2013-02-19, 13:55 ]
Koledzy tu jest cos podobnego jak u mnie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=qtBMoqaU8wg
Avatar użytkownika
Cinek33
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 28 lis 2012, o 10:42
Lokalizacja: Wojnarowa

Postprzez witek220 » 19 lut 2013, o 15:30

Ja znalazłem coś takiego :) I taki efekt by mi sie podobal. :)

http://www.youtube.com/watch?v=Hq2HB8gIVxs
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez hellaflush » 27 lut 2013, o 23:12

Czyli lepiej wyciąć środkowy a końcowy zostawić czy odwrotnie?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez palio » 1 mar 2013, o 19:04

Robisz tak: wywalasz kata i środkowy. Zastępujesz to wszystkim jedną średnicą tłumika. Najlepiej jest to zrobić tą samą średnicą co cały tłumik (o ile auto nie jest mocno modzone). Zostawiasz tylko ostatni tłumik.


Turbinkę już słychać przy wywalonym kacie :-P .


Oczywiście zabieg jak najbardziej polecam :super: :ok: . Turbinka tylko odżyje i będzie miała dużo lżej.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 1 mar 2013, o 21:49

Mruczący i rasowo brzmiący diesel, ponosi was tu panowie :D
Wycięcie kata na pewno wpłynie na turbine, nie wiem czy doda mocy ale na pewno będzie miała lżej. No i będziecie zostawiać za sobą chmure rakotwórczych substancji po każdym bucie :P
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 1 mar 2013, o 22:11

Opik, a kto się tym przejmuje i martwi :-P ? Nic tylko ekologia.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 1 mar 2013, o 22:25

Opik napisał(a):No i będziecie zostawiać za sobą chmure rakotwórczych substancji po każdym bucie


Więcej zanieczyszczeń powstaje podczas produkcji 'eko' samochodów... Tak więc Diesel musi dymić! :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 1 mar 2013, o 22:55

palio45, przeciez ja sie smieje :P produkcja akumulatorow do turboelo ekologicznych hybryd wytwarza 2 372 349 (statystyka nie klamie :hyhy: ) razy wiecej zanieczyszczen niz stary poczciwy diesel w land roverze defenderze, ze juz o trzodzie chlewnej i tej, no, trawiastej ( :lol: ) nie wspomne :D sie ekoterrorysci zasrani czepiaja biednych samochodzikow :( szkoda ze hipokryci sami z buta wszedzie nie ida tylko woza dupe od manigestacji do manifestacji
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 1 mar 2013, o 23:01

No dobra po offtopowaliśmy a teraz do rzeczy. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości