Sportowy wydech do TDI

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Sportowy wydech do TDI

Postprzez zomiwatchme » 7 cze 2012, o 21:04

Witam

Chcę założyć sportowy wydech do TDI najlepiej przelot. Tylko nie wiem czy to coś da w Dieselku
Proszę o podpowiedzi i porady :-)
Avatar użytkownika
zomiwatchme
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 lip 2011, o 22:07
Lokalizacja: Zbrosza Duża

Sportowy wydech do TDI

 

Postprzez witboy » 8 cze 2012, o 09:12

kolego mozesz wstawic nawet rure zamiast tlumikow i nie miec nawet pol tlumika, bedzie nieznacznie glosniej, ew na koniec daj jakis przelotowy na 2 fifkach i bedzie ok, albo wywal kata i srodkowego i zostaw ori serje i bedzie kozak...

ale po co chcesz to robic? dzwiek? nic ci prawie nieda nie zrobisz bezyny z bociana, osiagi? to samo uzyskasz na seryjnym koncowym po wywaleniu kata i srodkowego,

ja osobiscie jezdze na serji.. jak sie nie bawisz w moce powyzej 170 kuca nie warto bawic sie w wydech no chyba ze wywalenie kata ale to oczywiste, albo...zalezy ci na samej koncowce..ale to tez mozna wypolerowac ori koncowki od tdi i swietnie wygladaja ale troszke pracy nad nimi jest ale efekt tez jest kozak...

reasumujac
- chcesz troche poprawic wstawanie turbo i lekko moc.. wywal kata i ew srodkowy
- chcesz tanio jakos fajny wydech - wypoleruj ori koncowki troszke pracy ale warto, ew reszte puszki pomaluj na czarno sprayem na wys temp za ok 20 zl
- chcesz miec nowa puszke tlumika koncowego i jakies tam fifki to zaloz jakis przelotowy na 2 rurkach z tylu i bedzie ok ale nie jakies hamowy ale delikatne cos
- chcesz najtaniej i nie miec problemu z tlumikami to je wywal bedzie glosniej ale bez przesady to nie bezyna ze glowe urwie ... bedzie troche glosniej jak na ori tlumikach ktore w tdi sa przelotowe i tak..
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adrian1607 » 8 cze 2012, o 10:48

Kolega miał w corsie dieselku wydech mugena, i powiem szczerze że na postoju nie było różnicy ale jak jechał to fajnie mruczało. No ale jak mówi kolega wyżej nie ma sensu za dużego, w benzynie jak ci się urwie tłumik to koniec świata :D Mi jak się w dieslu urwał to tylko lekko rasowy się zrobił dźwięk :D
Avatar użytkownika
Adrian1607
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 17:22
Lokalizacja: Radomsko

Przelot w TDI

Postprzez Procent » 9 cze 2012, o 09:35

siema!
Chciałbym zrobić siebie przelot.Napiszę krótko chodzi mi o taki astmatyczny odgłos. Słyszałem to na własne uszy i jest mega jak na diesla. Jaki tłumik mam wywalić?? A może poprostu wybebeszyć wszystkie ori tłumiki i wystarczy?? Kidyś urwał mi się tłumik zaraz za kolektorem i odgłos był fajny, ale za głośny. Ostatni tłumik mam ori z VR6. Doradźcie coś
PS. Oczywiście tak ma być zrobione żebym nie miał przygód na przeglądzie

Coś takiego tyle że to 2.5 TDI

http://www.youtube.com/watch?v=rY_rIwQ9 ... re=related
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Lobus » 9 cze 2012, o 09:47

Domyślam się, że chodzi Ci o świst turbinki??
Kolega w Audi a3 ma wywalony katalizator i jedynie końcówki od s3 do tego program i właśnie ma ten ciekawy odgłos:
http://www.youtube.com/watch?v=7lj1hIcvWyU

Znowu w Mk4 zwykłym 1.9 tdi 90 konnym na pełnym przelocie i ostatnim seryjnym tłumiku ten dźwięk był jeszcze lepszy ale było już głośno a w trasie ponoć mordęga..
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez witboy » 9 cze 2012, o 18:55

ja polecam wywalic kata i srodkowego to powinno wystarczyc dac zwykla rure a nie zadne tlumiki przy tlumiku z vr6 powinno wystarczyc
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 9 cze 2012, o 19:06

Również polecam wywalić środkowy i zostawić tylko końcowy. Całość zrobić o jednej średnicy do tłumika końcowego. Dźwięk fajny nie za głośny.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Procent » 10 cze 2012, o 03:11

Kata już dawno nie ma. Ale co na przeglądzie jak środkowego nie będzie??nie lepiej wybebeszyć i wspawać znowu??Lobus, ale pewnie po programie ma z 1,5 bara ciśnienie, a ja mam raptem 1-1,1 więc lekko ponad ori. Ale właśnie o to mi chodzi. Miałem tak jak on jak mi urwało się za kolektorem, ale było głośno. Wszystko oki tylko poziom hałasu. To nie odgłos turbiny, a raczej zaworu upustowego Waste Gate
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Lobus » 10 cze 2012, o 07:56

Procent, ja wiem tyle co Ci napisałem w pierwszym poście na temat tego audi od samego właściciela, konkretnych danych nie znam i czy coś jeszcze ostatnimi czasy robił poprawiał, odgłos na żywo jest mega i mi się to bardzo podoba. ;-)
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Procent » 10 cze 2012, o 21:55

temat ucichł, a ja mam przegląd w tym tyg. Ciąć ten środkowy i out czy wybebeszać. To audi z mojego linku ma wybebeszone wszystkie bebechy
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kryhaziom » 10 cze 2012, o 22:07

przeglądu normalnie nie przjdziesz bez tłumików, ale w poslce wszystko da rady ;-) żeby fajnie gadało wywal wszystko. W AHU bedzie na pewno ciszej niż na przykład w AFN bo nie masz zmiennej geometrii, a zmienna geometria w przelocie najbardziej się drze :-D mam u siebie w 1Z przelot kompletny bez tłumików i da rade spokojnie na tym jeździć, nie męczy bani :-D

tutaj masz jak brzmi mój 1Z na przelocie i koleżki AFN:
http://www.youtube.com/watch?v=-4RJ3Wdztas&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=C8YyNDjiOew&feature=plcp

a i tego pow pow co masz w tym filmiku z 2.5tdi nie będzie Ci robił bo za to odpowiedzialna jest geometria :-)
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez Opik » 11 cze 2012, o 15:00

Coś Ci się pali :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - - Pieczątki w niskiej cenie z projektem.



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości