tłumik golf 1.6

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

tłumik golf 1.6

Postprzez witex » 15 sty 2014, o 16:31

Witam, mam przepalony tłumik w moim golfiku, w sumie to cału układ wydechowy za katalizatorem poczynając ;d i tu moje pytanie. Chciałem do niego wewalić środkowy Bosala i wydłuabałem cos takiego na allegro: http://allegro.pl/volkswagen-golf-iii-2 ... 89826.html z tym, że mój to 1.6(101KM), a ten jest do 2.0. Z zewnątrz wyglądają niemal identycznie, ale nie orientuje się ktoś czy otwory są takiej samej średnicy jak w 1.6 i czy wgl to wejdzie ?
mk3 1.6Gt Black L041 '97 Joker :D
witex
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15 sty 2014, o 16:27
Lokalizacja: Medynia Głogowska

tłumik golf 1.6

 

Postprzez chomik » 15 sty 2014, o 17:55

które 1.6 masz ?
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez witex » 15 sty 2014, o 18:57

1.6 AKS 101KM .
mk3 1.6Gt Black L041 '97 Joker :D
witex
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15 sty 2014, o 16:27
Lokalizacja: Medynia Głogowska

Postprzez Gesiu_15 » 15 sty 2014, o 19:00

będzie pasować :-) masz zapewne średnice 50mm i podejdzie środkowy :-D

[ Dodano: 2014-01-15, 18:01 ]
jakbyś miał 1.6 75 km tam jest inny środkowy :-D

[ Dodano: 2014-01-15, 18:05 ]
1.6 101KM + 2.0 8V mają 50mm
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez witex » 16 sty 2014, o 21:13

dzięki wielkie, znaczy biorę go ;d
mk3 1.6Gt Black L041 '97 Joker :D
witex
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15 sty 2014, o 16:27
Lokalizacja: Medynia Głogowska

Postprzez Gesiu_15 » 16 sty 2014, o 21:22

kupuj i zakładaj ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez witex » 16 sty 2014, o 21:42

ale co myślicie np. o tej konkretnej aukcji, gdzie za ten sam bosalowki tłumik trzeba dać ok 2 stów a tu jest za 70 ? :P Jeszcze będe jutro dzwonił do gościa co i jak, ale troche podejrzane mi sięto wydaje ...
mk3 1.6Gt Black L041 '97 Joker :D
witex
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15 sty 2014, o 16:27
Lokalizacja: Medynia Głogowska

Postprzez Gesiu_15 » 16 sty 2014, o 21:44

dokładnie bosal na intercarsie kosztuje ponad 200 zł musisz zadzwonić co nie tak , a może na zbyciu bo leży tyle albo może miec jakąs wade :niepewny:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez witex » 17 sty 2014, o 22:29

kurcze tak juz jestem przy wymianie tego środkowego ( zamówiłem go ostatecznie, gość podesłał zdjęcia z wybitym logiem bosala :d) to pomyślałem sobie że wywale kata i wewale mu strumienice i tu moje wątpliwości:
1. jedni piszą na forum, że strumienica będzie powodowała błędne odczyty na sondzie, co oczywiście przełoży się na spalanie no i na moc ostatecznie. Tłumaczą to tym, ze spaliny będą się "cofać aż pod zawory" - tu z kolei pojawia się paradoks, bo przecież strumienica ma za zadanie lepiej opróżniać "gary" ze spalin, tworząc podciśnienie.
2. Ludzie piszą, że strumienic za 40 zł nie opłaca się kupować, bo to zwykłe rury, a znowu do mojego AKS'a nigdzie nie moge znaleźć czegos lepszego nigdzie :P
3 Jeszcze coś byłą mowa, że ostatecznie strumienica da w tych silnikach podobny efekt co zwykłą rura, czytaj niewielki i tu pojawia sięzastanowienie, czy w ogóle jest sens ? :P
mk3 1.6Gt Black L041 '97 Joker :D
witex
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15 sty 2014, o 16:27
Lokalizacja: Medynia Głogowska

Postprzez Gesiu_15 » 17 sty 2014, o 22:31

ja kupiłem strumienice z wejsciem na sondę i wydech jest troszkę cichszy od zwyklej rury zamiast kata :lol:
jak masz kata to wywal i wstaw kawałek rury to taniej cię wyniesie :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 17 sty 2014, o 22:35

witex napisał(a):1. jedni piszą na forum, że strumienica będzie powodowała błędne odczyty na sondzie, co oczywiście przełoży się na spalanie no i na moc ostatecznie. Tłumaczą to tym, ze spaliny będą się "cofać aż pod zawory"


poniosła kogoś fantazja :lol: Mam u siebie strunę zamiast kata i spalania może mi pozazdrościć niejedno 1.6 ;)

witex napisał(a):3 Jeszcze coś byłą mowa, że ostatecznie strumienica da w tych silnikach podobny efekt co zwykłą rura, czytaj niewielki i tu pojawia sięzastanowienie, czy w ogóle jest sens ? :P


strumienica ma nieco większe światło wewnątrz w porównaniu do rury, więc można powiedzieć że jest bardziej zbliżona do oryginalnego katalizatora. Z tym że kat też ma większą średnicę, dlatego że sporo prześwitu zabierają ścianki ceramiki. Więc jak to w praktyce? Obojętnie ;) Strumienica da nieco inny dźwięk niż zwykła rura I TO WSZYSTKO. Żadnych różnic które jesteś w stanie zauważyć podczas jazdy ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 17 sty 2014, o 22:40

i nie myśł ze strumienica doda ci PS :lol: także musisz zadecydować czy rura czy strumienica :-D
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości