przez chomik » 19 mar 2013, o 18:04
Opik , polecam zapoznać się z lekturami na temat budowy tłumików ....
po pierwsze .. .różne pojemności mają różne średnice rur
po drugie 1,4 ma srdokowy , a 2,0 ma juz patelnie i nie spasujesz koncowego ze zsrodkowym bez spwania i ciecia rur .
po trzecie , zaleznie od tłumika srodkowego moesze miec rózne połączenie z podłogą . Wystepuje pałąk w kształcie L i Y .
tłumik nie może być mniejszy niż seryjny , ani owiele wiekszy .....
jest taka zasada , ze przy zaturbionych silnikach daje się przeloty i jak najbardziej przepustowy tłumik , jeżeli mamy wolnnossaka to wydech musi mieć jakiś opór. Inaczej osiagi auta znacznie się pogorszą .
Opik , dzieki takim wypowiedzią jak twoja , kupiłem dedykowany zestaw tłumików od 2,8 co miało pasować w 100% , podono 15 minut roboty i wszystko na swoim miejscu , a okazało sięze było 2 dni pasowania , robienia przelotek ze średnić, ciecia rur, kupowanie nowych wieszaków ..... i tłumik wyszedł zamiast Seria to Custom .Za cene modzenia miałbym kwasa robionego na zamowienie pod moje auto ... .Ale pasuje wszystko .