przez Centik » 12 lis 2014, o 19:34
Nie chce robić wiochy wywalać wszystkich flaków ani zakładać żadnych drogich przelotówek typu remus. Chcę tylko powiększyć co niektóre otwory, usunąć ewentualne dławiki lub przyciąć jakąś rurkę żeby usprawnić przepływ gazów. tłumik od vr6 też mnie nie interesuje bo nie będę przerabiał rurki wlotowej a poza tym wiem że nie powinno się zmieniać przekroju tłumika (zobacz auta rajdowe). Robiłem już podobne operacje i głośność praktycznie była bez zmian. W Ładzie Samarze 1500 15lat temu V max wzrósł ze 145 na 160km/h, oplu astrze F 1,6 tam to prawie przelot fabrycznie i niewiele dało oraz w buggy z malucha (tłumik spawany na płasko) tam wycięcie sitek i rozklepanie wylotu sporo dało. Dlatego pytam czy ktoś niema zdjęcia wnętrzności tego tłumika z 2 rurkami bo chcę go usprawnić ale jak najmniej inwazyjnie.