Tłumik końcowy

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez killah » 31 sty 2011, o 20:27

wydym1 napisał(a):
killah napisał(a):nie będzie żadnego problemu. tylko za montaż zapłacisz troszkę więcej bo trzeba będzie jakąś tam przejściówkę montować


W 1,8 ?? Jaką przejściówkę jak on pasuje p&p


u mnie nie pasowało plug and play. Coś tam musieli wsadzić żeby zniwelować różnicę szerokości.

ale i tak długo to nie trwało i szybko tłumik założony. Przy 2.0 teraz go też mam
killah
 

 

Postprzez shibbyOP » 3 lut 2011, o 20:12

wydym1 napisał(a):
killah napisał(a):nie będzie żadnego problemu. tylko za montaż zapłacisz troszkę więcej bo trzeba będzie jakąś tam przejściówkę montować


W 1,8 ?? Jaką przejściówkę jak on pasuje p&p

No właśnie nie pasuje P&P ja musiałem coś takiego robić:
Obrazek
to tylko rysunek poglądowy robiony w paincie :D
Avatar użytkownika
shibbyOP
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 27 gru 2008, o 11:30
Lokalizacja: Opole // Niemodlin
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wydym1 » 4 lut 2011, o 00:00

Aż dziwne zakładaliśmy u Marnego mk3 i nie było problemów a także w 3 pozostałych golfach....może od innego silnika dwu rurkę wsadzaliście....My np z TDI co jest tym samym co SDI
Nie sztuką jest trzeć dokładką po asfalcie, sztuką jest to robić wahaczem :P
Avatar użytkownika
wydym1
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 18:49
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez LeszekGT » 18 lut 2011, o 00:11

Potwierdzam - silnik 2E rocznik 94, kat jest seryjnie zespawany z kolektorem.
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez pablomed » 18 lut 2011, o 22:35

w 2E jest dwururka, do której katalizator jest przykręcony trzeba śrubami, żadnego zespawania tam nie ma, a że dwururka nie występuje w tanich zamiennikach i o używaną trudno to ludzie mają przeróżne kombinacje już porobione. Co do pytania czy sam katalizator jest oryginalny nie wiem, fotki sa robione pod kątem trudno mi ocenić. Napewno nie jest od 2E w każdym razie.
Dwururka wygląda tak jak tu: http://allegro.pl/dwururka-abf-2-0-16v- ... 00450.html, na fotce ma po lewej kołnierz do którego przykręcony jest kat, po prawej przykręcona do kolektora wydechowego

tu dokładne rysunki masz w katalogu Bosala http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... &year=1993
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez LeszekGT » 22 lut 2011, o 00:58

pablomed, musisz mieć rację z tym, że kolektor łączył się w serii z katem za pomocą trójkąta. Ale co dalej? U mnie sytuacja wygląda identycznie jak u autora tematu - kat z kolektorem są zespawane. Jest to spaw na tyle elegancki, że można by było pomyśleć że to wszystko jedna część.
Możliwe, że kiedyś trójkąt przerdzewiał ostro i ktoś (np. wymieniając katalizator) zaspawał to do kupy.

Kat na pewno jest od 2E (czy ori tego oczywiście nikt nie wykaże), ale zupełnie nie przychodzi mi do głowy co to za ustrojstwo na końcu kata....

Typowy "moździerz" z 2E :) http://allegro.pl/katalizator-vw-golf-i ... 26262.html
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

jaki tłumik do benzynki

Postprzez danny.tcz » 22 lut 2011, o 21:25

forumowicze ...
takie pytanie jaki tlumiczek dodalby uroku wdzieku ... a nawet dzwieku :)
czekam na wasze sugestie porady
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez killah » 22 lut 2011, o 21:28

przeniesiony do dobrego działu.

jak dla mnie to raczej 2rurka od diesla. basowy głośny przy 1.4 nie wchodzi w grę
killah
 

Postprzez djmarius » 22 lut 2011, o 21:35

ja mam WM sport kafla i bardzo ladnie chodzi :)
Avatar użytkownika
djmarius
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 17 lut 2011, o 16:04
Lokalizacja: Sieradz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czaro » 22 lut 2011, o 21:49

killah napisał(a):basowy głośny przy 1.4 nie wchodzi w grę

A niby czemu?
danny.tcz, jak chcesz aby brzmiał agresywniej to zakładaj sportowy ;-)
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 22 lut 2011, o 21:51

czaro napisał(a):
killah napisał(a):basowy głośny przy 1.4 nie wchodzi w grę

A niby czemu?
danny.tcz, jak chcesz aby brzmiał agresywniej to zakładaj sportowy ;-)


bo najlepszy jest dźwięk spod maski (dopóki nie są to popychacze :D) a nie z tyłu auta!
killah
 

Postprzez czaro » 22 lut 2011, o 21:54

Ja tam wolę dźwięk tłumika niż silnika- silnika nie powinno być wcale słychać. Ale o tym już dyskusja była więc się nie będę powtarzał. :cwaniak:
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości