kupilem podwojna obejme (rurke z dwiema obejmami) i problem rozwiazany
zobaczymy co czas pokaze poki co trzyma ladnie
Moderator: Moderator
LeszekGT napisał(a):b-bobo, jakieś dziwne rzeczy opowiadasz - katalizator zespawany z portkami? Albo nie masz pojęcia jak to wygląda, albo faktycznie dziwnego słownictwa używasz
Jak już zajrzysz pod samochód to zauważysz, że miedzy portkami a katalizatorem jest kolektor, tzw. dwururka.
Swoja drogą muszę Ci zwrócić uwagę, że walisz takie błędy ortograficzne, że aż oczy bolą. Braki w gramatyce też powodują, że nie jestem w stanie do końca zrozumieć tego co piszesz.Portki jak by sobie tego nie wyobrażać nie są rurą, a tym bardziej nie "przednią", pewnie chodziło Ci o "wstępną" lub coś w tym stylu. Tak czy inaczej z czterech "rur" robią się dwie, a następnie jedna "rura", dopiero potem pojawia się katalizatorb-bobo napisał(a):Kolektor to kolektor a ,,portki-orginalnie to jest-przednia rura wylotowaMógłbyś okazać trochę szacunku komuś kto ma dużo większą wiedzę od Ciebie w tej tematyceb-bobo napisał(a):masz kolego książkę to sobie zabacz co tam pisze na temat tej twojej dwururki jak ją zwią orginalnnie koleżko. A kat jest w 100proc fabryczny
Liwinglawida napisał(a):Wejść pod auto i poszukać tejże nieszczelności...
a powinien zyskac na mocy jesli jest nieszczelnosc. sprawdz zlacze elastyczne czasem wyglada ok a jest inaczej. ja mialem troche inaczej 3 tlumikazy nie potrafilo mi powiedziec dlaczego moje tlumiki wpadaja w rezonans dopiero kumpel powiedzial ze wymieniamy zlacze i zobaczymy. po wymianie jak reka odiol a zloacze wygladalo na nie ruszone dopiero po odladnieciu od srodka okazalo sie co jest 5.simonbox napisał(a):wydaje mi się że samochód stracił troche na mocy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości