Moderator: Moderator
Może mi ktoś polecić jakąś sondę do 1.4, bo nie chce wydać pieniądze na marne
są ale trzeba mieć sprzęt, czyli w zasadzie oscyloskop, komputer z Vagiem może nie starczyć bo trzeba analizować wykres jej pracy, podstawa to szybka zmiana napięcia z wysokiego czyli ok 0.8V na niskie czyli 0.2V oraz z niskiego na wysokie, ten czas powinien być 3 setne sekundy nie więcej o ile pamiętam. Funkcję oscyloskopu ma program interfejsu do LPG, więc z instalką II generacji łatwiej. W zasadzie sondę powinno się po jakimś czasie zmienić. Odpowiedni moment się przegapia jeśli sonda stopniowo się zużywa a nie psuja "na raz", wówczas wymiana daje zauważalny efekt w postaci przyjemniejszej pracy silnika i zmniejszenia spalania. Sam jestem przykładem bo mam sondę fabryczną w aucie o przebiegu prawie 400 tysięcy. Ale zasuwam głównie na LPG więc mi starcza że jakoś tam jeszcze działa.adziok09 napisał(a):Chodzi mi krok po kroku bo czytałem już kilka postów ale nie rozumiem o co chodzi... nie ma jakiegoś prostego sposobu na sprawdzenie tego?
Lvkasz napisał(a):Mam silnik 1.4 i mam pytanie czy moglbym zamontowac sonde od wiekszego silnika?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości