Sprawdź czy 2.0 8v były robione z katem i bez (w MkII tak było 1.8 8v w oznaczeniu PF z katem maiło 107km a bez kata oznaczenia PD 112km)
Są 2 opcje rozwiązania problemu z katalizatorem:
1- wywalasz go całkowicie, wycinasz tylko gniazdo od Sondy które następnie trzeba wspawac w rurę za kolektorem.
2- rozcinasz kat wywalasz środek zakładasz blachy po nim na rure (małe spawanko i jest imitacja ori kata
) tak samo jak w pozycji 1 wycinasz gniazdo sondy i wspawujesz przed pseudo katalizator
W silnikach od 1.8 do 2.0 GTI były seryjnie montowane rury o śr. 55mm
do uzyskania lepszego efektu zacznij przymiarkę od 60mm lub 65mm
(uważaj tylko czy te średnice zmieszczą się pod tylną belką!)
Jak chcesz zrobić przelot to pakujesz środkowy i końcowy (pamiętaj aby były dobrej jakości!) Przeliczając dobry przelot da Ci MAKSYMALNIE DO (nie zawsze tak jest) 10km
I pytanie do Ciebie chcesz robić ze zwykłaej stali czy ze stali nierdzewnej (inaczej kwasoodpornej) Różnica w cenie między zwykłą a kwasoodporną jest około 6 moze 7zł za metr a do wyspawania wydechu potrzebujesz 3 metrów plus minus 3 lub 4 kolanka (20 albo 30zł za sztukę)
Jeśli chcesz robić z nierdzewki to zadbaj o to aby wykonawca tego wydechu miał drut do migomatu do stali nierdzewnej (drut jest srebrny)
jeśli pospawa innym drutem to ów spawy puszczą w miejscach łączenia rury.