wymiana układu wydechowego z serii na sport

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez e2 » 18 cze 2009, o 19:05

nie, nie będzie, będzie co najwyżej lekko świszczeć w wydechu.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Procent » 18 cze 2009, o 23:28

Non nie do końca e2, . Przy strumiennicy łuskowej jest auto zdecydowanie głośniejsze. Kolega ma Golfa o mocy 101 km tak jak kaparri, i miał na początku sportowy wydech końcowy, a potem jak założył strumiennicę to auto o wiele bardziej basowo zaczęło buczeć i zdecydowanie głośniej. Nie jakiś tam hardcore, ale znacznie głośniej.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dresik20 » 24 cze 2009, o 14:20

mam pytanko do tego tematu a co ze zmianą na sportowy przy gazie czy są jakies przeciw jaki efekt itd.
dresik20
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 paź 2007, o 11:49
Lokalizacja: poznań

Postprzez kaparri » 24 cze 2009, o 14:52

ja mam gaz i sportowy tlumik koncowy i wszystko cacy ;)
Masz chwile:>? Zobacz moje MK3 :

moj-golf/1-6-gt-by-kaparri-t13858.html

Są takie które się podniecą starym VW-ikiem jak 600-tą :]
Avatar użytkownika
kaparri
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 24 gru 2008, o 01:28
Lokalizacja: Koszalin, Białogard

Postprzez paszczak1hdw » 4 paź 2009, o 23:30

no ja jeszcze gazu nie mam ale mam mały 1.6 z remusem
http://w637.wrzuta.pl/film/agtbpKQsg62/ ... _1.6_remus dla ciekawskich jak to chodzi;p tłumnik zdobczyny przypadkowo za grosze;p;d
Avatar użytkownika
paszczak1hdw
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 28 sie 2009, o 23:52
Lokalizacja: Bytom

Postprzez shadow051 » 6 kwi 2010, o 21:15

ja także podczepię się pod ten temat żeby nie tworzyć nowego i jeśli mam już zamontowany tłumik środkowy przelotowy REMUS i końcowy przelotowy REMUS to jeśli wstawiłbym zamiast kat'a strumienice to czy głośność bardzo się podniesie? teraz jak na razie z kat'em to ładnie brzmi basowo...
--Project WolfsburgEdition-- 1.6 GT Black Pearl
http://www.golf3.pl/topics2/czarna-perl ... htm#233957

"Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę"
Avatar użytkownika
shadow051
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 mar 2010, o 19:16
Lokalizacja: PZ

Postprzez Ryjek » 7 kwi 2010, o 16:05

czyli podsumowujac z oryginalnym ukladem wydechowym i tlumikiem koncowym sportowym jakims idzie wydobyc jakis dzwiek?
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez bobofrut » 1 maja 2010, o 12:50

a co z dizelkiem,mam silnik 1.9tdi 1Z,wydech mam z nierdzewki o średnicy 6cm(taki byl jak go kupilem)ma kata.ale jest pusty,tlumik środkowy i końcowy tesz jest z nierdzewki.dzwięk ma troche inny ale to nie to,doradzcie coś.
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY

Postprzez johnyGTI » 16 maja 2010, o 15:43

z tego co wiem to w dizelku duzo nie zdzialasz....

Ryjek, pogadaj z PRUSAKIEM on w swoim cabrio 1,8 wrzucil dwururke od tdi. mnie sie dzwiek podoba, nie jest chamski i wiesniacki. ale wiecej dowiesz sie u niego.
johnyGTI
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 14:42
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez SotoM » 21 maja 2010, o 11:50

w dieslu nie moze byc przelotowy ukł.wydechowy bo straci na mocy musi byc w układzie conajmniej 1 tłumik.
jesli chodzi o ukł.wydechowy benzynowy to za miast kata wstawic rure przelotową -> na końcu prostej rury(pod siedziskiem tylnym) wstawic strumienice -> za miast przed ostatniego wydechu rura przelotowa i na końcu sport wydech. ja taki układ zrobiułem kiedys w 2E i hamowania pokazała 126KM i 193Nm.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Rafi241 » 21 maja 2010, o 20:17

zrób sobie jak ja mam sam przelotowy środkowy tłumnik i nic pozatym cały przelot po rozbujaniu go do 6000 obr/min ogień idzie z końcowego ale nie polecam bo zawory wydechowe się wypalają i napewno wzraosło mi spalanie a dziek no cóż jak widze psiaki to na 4-5 bieg :-P gorzej jak pod góre i trzeba zredukować ale i tak jest fajnie
Avatar użytkownika
Rafi241
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 08:38
Lokalizacja: GLIWICE

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron