Opik napisał(a):samochodem z przyszłości
tak i w sumie dalej jest bo ile konstrukcji jest typu monocoque wykonane z włókna węglowego, ale Veyron od samego początku miał robić "łłłłaaaaaaaaaałłłłł" i żebyśmy się dobrze zrozumieli - silnik jest pokazem technologicznych możliwości ale taką trochę sztuką dla sztuki. Co do V12 mietka to czy bez awaryjna praca? Na RF ostatnio ożył temat właśnie o M120 i gościu po 3 latach doprowadził ten silnik do kondycji fabrycznej gdzie nie wywala błędów
Bugatti może przynosi straty ale reszta koncernu na to robi
![:lol:](https://www.golf3.pl/images/smilies/lol.gif)
takie auta jednak są potrzebne, mobilizują resztę. Mietek dał sobie spokój z Maybachem, też chcieli wskrzesić legendę i kicha.
Co do wielogarowych silników to RR ma podobno wypuścić jakiegoś "roadstera" o ile tak można nazwać auto gabarytów małego domku
![:hyhy:](https://www.golf3.pl/images/smilies/decayed.gif)
pod maską ma mieć V16
Opik napisał(a):I ile można było z niego wyciągnąć bez większych problemów (no może poza Gallardo które się ciągle hajcało, ale to chyba nie przez silnik
![:hyhy:](https://www.golf3.pl/images/smilies/decayed.gif)
).
w gallardo nie ma V12
![:-P](https://www.golf3.pl/images/smilies/tongue.gif)
nie wiem czy na początku nie było V8 a napewno ładowali V10, które zresztą trafiło pod maskę Audi S8 D3 po lekkich modach. V10 BiT z RS6 C6 też dumnie nosi byka na niektórych elementach
małe OT sie zrobiło ale czasami warto pogadać o V12 z lambo czy V10 z porsche
![:hyhy:](https://www.golf3.pl/images/smilies/decayed.gif)
PiJey88 napisał(a):jak się nie mylę siedzi tam nawet R32/R36, ale tego nie jestem pewny
w Cayenne z tym silnikiem ma oznaczenie V6 o ile dobrze mi sie wydaje. Było tez coś takiego Touareg R i nie wiem czy pod maską nie było właśnie R36
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.