czym zabezpieczyć podłogę wewnątrz

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Postprzez gello1 » 11 lip 2011, o 16:52

1.podkład reaktywny koło 15zł za 400ml ,200ml podkład i 200ml utwardzacz
2.podkład akrylowy koło 12 zł za 500ml spray.
3. lakier jakiś cena różna :]
4. wosk do profili 18 zł za 500ml spray, wystarczy 2 puszki lub 1l na pistolet koło 24 zł.
5 chęci zeby to zrobić. :mrgreen:

aha pokład reaktywny tylko na rdzawe miejsca i te łatane i tak samo podkład akrylowy i lakier. Czyli malujemy tylko miejsc "zarażone" a na koniec pokrywamy woskiem całość
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

 

Postprzez czaro » 11 lip 2011, o 17:25

Czyli 51 zł + jeszcze lakier.
Więc bitexem wyjdzie sporo taniej. A gdybym miał to aż tak dobrze robić to tak jak pisałem ocynkowałbym sobie sam blachę i wyszło by też taniej i na pewno na dłużej.
A jak jest z tym chlorokauczukiem ewentualnie. Chodzi mi teraz czy kauczuk czy bitex??
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gello1 » 11 lip 2011, o 17:37

oj zasada jest prosta:
usunać ogniska rdzy( a nie maskować) i podłoże ma być tłuste. Wtedy wilgoci nie będzie. Na upartego możesz zamiast wosku użyć oleju silnikowego ale nowego. Bo przepracowany zawiera siarkę a siarka sprzyja korozji( więc tylko będzie gorzej.

edit:

jak zrobisz na rdzę to będziesz miał tak:
http://www.youtube.com/watch?v=QRR3Al8O ... re=related

obejrzyj sobie to i poznaj zasady powstawania korozji:

http://www.youtube.com/watch?v=_jLgvavZ ... re=related.
Nie od dziś wiadomo że korozja atakuje profile zamknięte. jak widzisz ślady na zewnątrz to już jej końcowy etap. :hyhy:
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez czaro » 11 lip 2011, o 17:52

gello1 napisał(a):jak zrobisz na rdzę to będziesz miał tak:

gello1, po raz kolejny piszę, że ja rdzę wytnę i wstawię nową blachę. I dopiero wówczas chcę zabezpieczać.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gello1 » 11 lip 2011, o 18:00

czaro, jakby co to tak wnikliwie patrząc to spoina z migo-mata też rdzewieje. Dobry lakiernik nawet jak wytnie i tak daje podkład reaktywny(asekuracyjnie)
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez czaro » 11 lip 2011, o 18:05

No mój kumpel też czymś smaruje- jakieś czarne jak farba. Bynajmniej smarował mi jak poprzedni tłumik spawał.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gello1 » 11 lip 2011, o 18:09

czaro, taka lektura jedna z wielu:
http://www.lakiernik.com.pl/poradnik/17.html
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez Sivy » 11 lip 2011, o 22:26

czaro napisał(a):Czyli 51 zł + jeszcze lakier.
A jak jest z tym chlorokauczukiem ewentualnie. Chodzi mi teraz czy kauczuk czy bitex??


Chlorokauczuk jest elastyczny i nie peka.Robilem bitexem nadkola, sladu nie bylo po zimie, chlorokauczuk trzyma sie idealnie.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez czaro » 12 lip 2011, o 05:04

Sivy, czyli co polecasz?
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Sivy » 12 lip 2011, o 08:17

czaro, http://allegro.pl/sniezka-chlorokauczuk ... 63339.html

Puszka wystaczyla mi na zrobienie 4 nadkoli podwojna warstwa. W dość prosty sposób się to nakłada, jest to geste i klejące, choć dość szybko zmienia konsystencje na plastyczna masę. Według mnie to idealne rozwiązanie. Pzdr.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez czaro » 12 lip 2011, o 16:25

Sivy napisał(a):czaro, http://allegro.pl/sniezka...1674463339.html

Puszka wystaczyla mi na zrobienie 4 nadkoli podwojna warstwa.

Hehe!! Oglądałem to dziś po pracy w sklepie i miałem kupić ale że były tylko kolorowe i białe to kupiłem czarnego nobilesa
http://www.golf3.pl/topics41/czym-zabez ... htm#304361
Ale to pójdzie na wierzch. Pod chlorokauczukiem będą przyklejone w sumie 4 maty płaskie 0.5x0.5 metra- takie jakieś na ciepło (również już zakupione).
Tak więc jutro po pracy zabieram golfa na spawanko, zabezpieczanko od spodu barankiem i bitexem, od wewnątrz również jakieś zabezpieczenie (nie pamiętam już co dokładnie mówił) i na to maty. A pod wieczór już sam wszystko wymaluję chlorokauczukiem.
Myślicie, że starczy??
gello1, pewnie powiesz, że nie robię tego dobrze ale zaryzykuję ;-)
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gello1 » 12 lip 2011, o 16:27

czaro napisał(a):gello1, pewnie powiesz, że nie robię tego dobrze ale zaryzykuję

w sumie rdza nie wyskoczy nad matę i te warstwy różnych specyfików.
Ale wyjdzie od spodu(kiedyś tam) :]
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości