FIS w golfie 3 ?

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

FIS w golfie 3 ?

Postprzez Dawko » 1 kwi 2013, o 23:14

Witam. Spóźnione, ale Wesołych Świąt ;)
Otóż od pewnego czasu rozmyślam i szukam informacji na temat FIS-u w Golfie mk3. Czy ktoś się spotkał z takim specyfikiem w trójeczce ? Jeśli jest to możliwe to jaki koszt może być wszystkich potrzebnych części (licznik, kable,czujniki itp.) Jeśli to ktoś posiada to proszę się wypowiedzieć jak to się sprawdza :) Widziałem na allegro liczniki za 3-4 dychy już. A gdzieś czytałem, że cały koszt zamontowania FISu to około 200zł ale do Golfa IV, a z trójką nic nie widzę ani na forum ani w sieci.

Z góry dzięki za zainteresowanie się tematem ;)

(A tak na marginesie z zupełnie innej beczki, chciałbym jeszcze się dowiedzieć czy w golfie 3 1.4 60KM 94r. można podnieść moc silnika, jeśli tak to w jakich cenach to się waha :) )
Avatar użytkownika
Dawko
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 00:22
Lokalizacja: Elbląg

FIS w golfie 3 ?

 

Postprzez Paweu » 1 kwi 2013, o 23:28

Tu masz link do faq... poczytaj. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=364

Dawko napisał(a):(A tak na marginesie z zupełnie innej beczki, chciałbym jeszcze się dowiedzieć czy w golfie 3 1.4 60KM 94r. można podnieść moc silnika, jeśli tak to w jakich cenach to się waha )


Wszystko się da... Ale to kosztuje i mało osób się w to bawi (Taniej wychodzi wrzucić inny silnik). Poszukaj na forach skody info nt.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Dawko » 1 kwi 2013, o 23:32

Dzięki, czyli jest to możliwe, ale o kosztach nadal nic nie wiem bo pod tym adresem co dałeś to jednak bardziej skupiają się użytkownicy na problemie z podłączeniem pod piny :)
Avatar użytkownika
Dawko
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 00:22
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Paweu » 1 kwi 2013, o 23:38

Dawko napisał(a):Dzięki, czyli jest to możliwe, ale o kosztach nadal nic nie wiem bo pod tym adresem co dałeś to jednak bardziej skupiają się użytkownicy na problemie z podłączeniem pod piny


Fis w mk3 z 1.4 pod maską... wątpliwa sprawa... Jeśli fis to musiałaby być szyna CAN której mk3 nie posiada... więc siłą rzeczy musisz szukać licznika bez ów szyny.

Podziałaj lepiej z mfa.. http://www.golf3.pl/topics4/licznik-mfa ... t14302.htm
http://www.golf3.pl/44567.htm
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Dawko » 1 kwi 2013, o 23:51

I tak koledzy z forum piszą, że w 1.4 np.spalanie nie będzie działało tzn. wskaźnik. Więc raczej nie ma sensu montażu MFA a to pewnie też są pewne większe koszty.
Avatar użytkownika
Dawko
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 00:22
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez pablomed » 2 kwi 2013, o 23:41

Dawko, z FISEM na 90 procent niemożliwe, upewnić się możesz jeszcze na http://forum.vwgolf.pl/ pytając np kolegi grg474 ktory jest świetnie obyty z elektryką mk4.
MFA - nie będzie działało wskazanie zużycia paliwa, jesli masz silnik ABD (niema sygnału z ECU), jeśli to nowszy AEX to nie jestem pewien - musisz doszukać. Reszta bedzie działać jeśli zamontujesz czujniki tepmperatury powietrza i oleju.
Pomyśl raczej nad uniwersalnym komputerkiem, w sieci znajdziesz sporo info o tym ale wydatek bedzie.
O zwiększaniu mocy to radze zapomnij, co uzyskasz z 1.4, 70 - 80 koni? Jaki sens ? Rozumiem zapał ale musi byc efekt.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Dawko » 3 kwi 2013, o 11:36

Z 60koni, których jest pewnie teraz około 50+ do 70 czy 80 raczej dobry rezultat uważam :)
Dzięki za rady, obadam jeszcze temat :)
Czy te dolewki do oleju, które ,, niby " odzyskują moc silnika to trik marketingowy czy jednak coś pomaga? Ja uważam, że to chwyt ale chciałbym poznać bardziej doświadczonych osób zdanie :)

Ostatnio w motoryzacyjnym za 56 zł bodajże widziałem właśnie taką dolewkę, która miała odzyskać wszystkie fabryczne ,, konie ".
Avatar użytkownika
Dawko
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 00:22
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Ryjek » 3 kwi 2013, o 11:51

ściema, takim cudem można tylko i wyłącznie silnik zniszczyć.
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez lisek » 3 kwi 2013, o 13:06

podniesienie mocy tego silnika rezystorem o jakies 4 konie to koszt okolo 40groszy9wieksze spalanie na benzynie na gazie zero efektu) jesli chcesz wiecej to kilkaset zlotych walek rozrzadu(do 10km),dalej juz koszty w tysiacach zlotych odprezenie silnika i zaturbienie go.
Wtryski AFN,ecu 16bit z passat b4,najdluzsza skrzynia ASD,wolna odma,egr off,kat wybity.
lisek
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 09:09
Lokalizacja: strzegowo


- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości