

Moderator: Moderator
strzeliniasty napisał(a):2.0 16v przy 100km/h ma moze 2600obrotow a 1,4 to ze 3500
No właśnie
Ale to powód "krótszych biegów" - muszą byc takie bo moc mała (60km)
a tu cie zadziwie .. w tico byly mocniejsze Silniki ;D o 6 kucy bodajrze ;DPalmoster napisał(a):Co wy wiecie o poczuciu prędkościPrzed golfem miałem tico. Silnik jedyny jaki w nich był to 0,8dm3 i 41 KM. Jechałem nim 160km/h. Tam dopiero czuć prędkość
AdamPLSieradz napisał(a):Hehe koledzy oczywiście mają rację , ale poważnie sądzę że psychologia tez ma znaczenie. Czy nie doświadczyliście kiedyś np. takiej sytuacji : odbieracie auto od mechanika, któremu zleciliście wymianę tarcz hamulcowych. Robota skończona, wsiadacie, jedziecie i nagle myślicie : "kurcze lepiej się zbiera" itp. a przeciez wymienialiście wręcz przeciwną część? Może odbieglem trochę od tematu, ale ... psychologia ma znaczenie w jeździe autem![]()
Palmoster napisał(a):Co wy wiecie o poczuciu prędkościPrzed golfem miałem tico. Silnik jedyny jaki w nich był to 0,8dm3 i 41 KM. Jechałem nim 160km/h. Tam dopiero czuć prędkość
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości