przez pablomed » 5 wrz 2008, o 12:07
roboty masa przy każdej metodzie. Jednakże można sobie trochę uprościć. Osobiście nie zdejmuję całej deski rozdzielczej.
Więć śróby mocujące zespół wentylatora i nagrzewniczy od strony silnika po pierwsze.
Potem wyjęcie wszystkiego do przodu od lewarka i u dołu znaczy półki osłony skrzynki bezpieczników.
Potem odkręcenie śrób deski bo bokach, ale nie trzeba jej wyjmować (odpada odpinanie elektryki) tylko podnieść trochę w górę.Odpięcie kanałów od wylotów chłodzących. odkręcenie śróby mocującej wentylator od góry do podszybia.
Teraz można już wyszarpać cały zespół nagrzewnicy łącznie z wentylatorem na dół i spokojnie zmienić nagrzewnicę. Linki regulacujne wylezą razem z pokrętłami ktore też wcześniej trzeba odkręcić
Wydaje mi się że tak jest szybciej niż odkręcanie deski ale nie wiem, nie mam porównania, bo robię tylko taka metodą. Czas roboty to bez wprawy całe popołudnie, z wprawa jakieś 2 godziny.