Przerabiałem podobny temat , dorwałem licznik z obrotkiem ze skalą prędkości taką jaką miałem , wszystko było OK .
Wskazania nie przekłamane , z braku laku sprawdzone z GPS'em
Obrotek zgadzał się z tym wyświetlanym na skali licznika km .
Po miesiącu jazdy po mieście ( około 5-7 km ) wybrałem się w trasę .
I tu zaczął się horror , po 60 km migająca i piszcząca kontrolka oleju , nadmienię że zgrała się wymiana budzika ze zmianą oleju i rozrządu
Poprostu niewiedziałem co jest , do 2500 obr pisk i migotanie , po przygazówce ustępowało . Żaden mechanik nie wiedział co jest . Ciśnienie oleju OK i czujniki sprawne .
Zachciało mi się zmienic oświetlenie zegarów i w międzyczasie załozyłem stary budzik i jak ręką odjął
Wniosek taki , nie zakładajcie innych zegarów bo możecie miec zagadkę lepszą niz ja miałem .
WGSZ musi się zgadzac . Teraz mam licznik od ... Polo