kontrolka ABS

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

kontrolka ABS

Postprzez Pele » 6 maja 2012, o 11:17

Witam wczoraj jechałem rano do miasta i zauważyłem, że cały czas pali mi się kontrolka od ABS. Co jest tego przyczyną ? Pozdrawiam
Pele
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 4 sty 2009, o 14:26
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

kontrolka ABS

 

Postprzez trollu » 6 maja 2012, o 11:42

przyczyną jest niedziałający ABS ;-)
a tego powodów może być kilka, jakaś wtyczka mogła się wypiąć z czujnika, któryś czujnik mógł się posypać.
możesz poodkręcać koła i posprawdzać czy kable są ok, na VAGu można sprawdzić czy czujniki działają
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Pele » 7 maja 2012, o 20:50

Dodam, że jednego dnia kontrolka świeci się a drugiego nie pali sie
Pele
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 4 sty 2009, o 14:26
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Postprzez Radzio918 » 7 maja 2012, o 21:58

nie ma opcji musisz podłączyć VAGa bo możliwości jest naprawdę sporo. ;-)
Avatar użytkownika
Radzio918
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 22:08
Lokalizacja: Łódź

Postprzez trollu » 9 maja 2012, o 00:26

ja bym obstawiał jakiś kabel do wymiany, nie łączy i wtedy kontrolka świeci. na VAGu można zrobić testy, powinno pokazać które koło
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez zb46 » 9 maja 2012, o 19:44

Witam.
Miałem podobny problem i po sprawdzeniu wyszło,że do wymiany są dwa czujniki, po ich wymianie problem był dalej, po kolejnym badaniu miernikiem elektrycznym okazało się, że mam uszkodzony jeden kabel. Po wymianie problem znikł. Tak jak Koledzy pisali wcześniej problemów moze być pare.
Pozdro.
zb46
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 10:19
Lokalizacja: miasto

Postprzez pablomed » 11 maja 2012, o 21:42

dlatego bierze się miernik za dychę bo za jego pomocą łatwo sprawdzić czy czujnik zepsuty (opór inny niż 1-1.3 koma) czy jego kabel jest naderwany. W ten sposób rozwiązuje się 90 procent problemów z ABS w MK3 , na VAG jest pora później jeśli kwestia czujników i ich kabi jest wyjkaśniona, bo właśnie VAG nie odróżni awari czujnika od uszkodzenia jego kabla. Oczywście można sobie podłączyć od razu ale jak się ma za to płacić 5 dych to bez sensu przed diagnozą czujników
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron