lewarek zmiany biegow

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

lewarek zmiany biegow

Postprzez strzeliniasty » 19 sie 2009, o 19:12

siemka

mam problem
otoz przy wbitym biegu lewarek lata do przodu np jak wbije 4 bieg lewarek lata od polozenia biegu do luzu i spowrotem. tak samo jest na kazdym biegu.

czy tam sa jakies kuliste plastiki itp itd czy jaki inny czort??

z gory dzieki za pomoc
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

lewarek zmiany biegow

 

Postprzez rogal133 » 19 sie 2009, o 19:22

cały lewarek jest osadowiony na kulce musisz zdjac mieszek i popatrzyc gdzie masz tam luz albo czy czaem nie masz luzu na cięgnach
Avatar użytkownika
rogal133
Badacz tematu
 
Posty: 350
Dołączył(a): 31 gru 2008, o 18:04
Lokalizacja: RadziejóVW

Re: lewarek zmiany biegow

Postprzez TOmeck » 20 sie 2009, o 18:05

strzeliniasty napisał(a):siemka

mam problem
otoz przy wbitym biegu lewarek lata do przodu np jak wbije 4 bieg lewarek lata od polozenia biegu do luzu i spowrotem. tak samo jest na kazdym biegu.

czy tam sa jakies kuliste plastiki itp itd czy jaki inny czort??

z gory dzieki za pomoc




to masz luzy gora dol czy na boki tj prawo lewo??
Avatar użytkownika
TOmeck
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 18:48
Lokalizacja: WiElIcZkA

Postprzez strzeliniasty » 23 sie 2009, o 23:50

TOmeck napisał(a):to masz luzy gora dol czy na boki tj prawo lewo??
przod-tyl
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez TOmeck » 24 sie 2009, o 11:08

poszukaj takiej czesci u siebie: http://www.golf3.pl/topics7/czy-ta-czes ... t20417.htm

otworz maske i poszukaj kolo skrzyni.. to jest przyklad juz wyrobionej czesci
Avatar użytkownika
TOmeck
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 18:48
Lokalizacja: WiElIcZkA

Postprzez strzeliniasty » 24 sie 2009, o 21:14

Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez andrzej4286 » 24 sie 2009, o 21:28

strzeliniasty, to zadna z tych czesci ja u siebie jak to wymienialem to poszlem do sklepu i gosciu mi to zamowil koszt 19zl a te jeden zestaw co pokazales to idzie od spodu do lewarka zeby to wymienic trzeba od spodu odkrecac caly lewarek sruby sa pod rura wydechowa a pierwszym linku to masz caly drazek biegow i tam gdzie jest ta plaska strona z dziurka to tam jest zamontowany ten zestaw z drogiego linku
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza

Postprzez strzeliniasty » 24 sie 2009, o 21:44

andrzej4286, no to kurde nie wiem co mam wymienic zeby nie miec luzu na lewarku

a co gorsza luz jest przod-tyl i mam problem z wbicie 1biegu
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez andrzej4286 » 24 sie 2009, o 22:49

pierwsze wymien ten element z ta kulka co jest w komorze silnika przy skrzyni jest to zamocowane na zawleczke i nakretke 13ke a jest tez mozliwosc regulacji pod mieszkiem jest tam sruba na imbus ja sie luzuje i albo w prawo albo w lewo mozesz tam sproboowac to jest na zasadzie mimosrodu ja usiebie po wymianie zestawu naprawczego musialem to ustawic jak nie zrobisz tego do spota to ci pokaze na spocie co i jak.
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza


- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości